Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دانشجویی که با بودجه و پول مملکت تحصیل کرده و متخصص شده،خود را خدمت‌گزار کشور و مردم می‌داند.

فتاح دماوندی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، بهترین الگو برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است؛ طلاب و دانشجویان باید برای استقلال کشور گام بردارند و دولت باید با هوشیاری از منافع ملی دفاع کند و کانال‌های جدید مالی را با کشورهای مستقل دیگر ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اروپا همچون آمریکا مورد اطمینان نیست و مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان‌ و برای گول زدن ایران، دل‌خوش‌کنی به نام اینستکس را مطرح کردند، ولی به آن هم عمل نکرده‌اند و اینستکس، معبر گذر از برجام هسته‌ای به برجام‌های دیگر است.

امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه کاندیداهایی که رای خریدند، باید رد صلاحیت شوند گفت: در جمهوری اسلامی به همان اندازه که اسلامیت مهم است، جمهوریت نیز مهم به شمار می رود و هیئت‌های اجرایی باید با دقت و مطابق قانون عمل کند تا حق کسی ضایع نشود و در بررسی صلاحیت ها باید حق کاندیداها حق مردم و نظام حفظ شود.

خطیب جمعه دماوند عنوان داشت: کسانی که آلوده فساد و فاقد شرایط هستند تایید نشوند؛ مطابق قانون، فساد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی باعث رد صلاحیت خواهد شد و از هیئت اجرایی و شورای نگهبان دماوند تقاضا دارم کسانی که در دوره‌های قبل رای خریدن را رد صلاحیت کنند چرا که اگر مصیبت خرید رای توسط کاندیداهای سابقه‌دار تکرار شود، هیات اجرایی و شورای نگهبان باید پاسخگو ظلم و گناه تایید صلاحیت این افراد باشند.

کد خبر 4796377

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب امام جمعه دماوند خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان

آفتاب‌‌نیوز :

 نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و دکتر روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعا‌های مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند