Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:01:09 GMT

ایران امروز به یک کشور مقتدر تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۶۲۹

ایران امروز به یک کشور مقتدر تبدیل شده است

حجت الاسلام و المسلمین سید روح الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: کشور ایران چهل سال است که مستقل بر روی پای خودش ایستاده و به هیچ کشوری باج نداده است.

وی بیان کرد: دشمنان در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی با جنگ تحمیلی و اعمال تحریم درصدد بودند تا این انقلاب را به ورطه سقوط بکشانند که با هوشیاری و ایستادگی مردم تمام توطئه‌های آنان نقش برآب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد: امروز همگان اقرار می‌کنند که ایران اسلامی به یک کشور مقتدر در جهان تبدیل شده است.

وی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا در کلام امامان معصوم(ع) محاسبه نفس است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: وظیفه هر مسلمان این است که هر لحظه و هر روز به اعمال خود بنگرد.

وی ادامه داد: باید همه‌ی انسانها عادت کنند که هر لحظه اعمال خود را مورد محاسبه قرار دهند تا قبل از اینکه در درگاه الهی مورد محاسبه قرار گیرند.

امام جمعه موقت زاهدان همچنین به بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و افزود: کشورهای اروپایی نیز به تعهدات خودشان در قبال اینستکس عمل نکردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام جمعه موقت انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی مسلمان آمریکا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان