Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: حفظ انسجام و اتحاد در جامعه اسلامی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان و پیروزی آنان بر مسلمانان می‌شود.
وی با بیان اینکه مسلمانان برادران یکدیگر هستند و دین اسلام آنان را به هم پیوند داده است، افزود: تشتت و پراکندگی، زمینه را برای نفوذ بیشتر دشمنان از جمله استکبار فراهم می‌کند، بنابراین نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: همچنانکه شریعت و قانون دینی ما یکی است، دل و درونمان نیز باید یکرنگ و منجسم باشد تا خداوند برای همیشه پشتیبان ما باشد و در مقابل دشمنان دچار ضعف نشویم.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بر لزوم اطاعت از دستورات خداوند و پیامبر(ص) تاکید کرد و گفت: جوانان ارتباط خود را با مسجد محکم‌تر کنند و نسبت به انجام کارهای پسندیده اهتمام بیشتری داشته باشند.
امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه‌ها ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان نطام مقدس جمهوری اسلامی و مردم، از نمازگزاران سنندجی طلب حلالیت کرد.
پس از فوت ماموستا حیدری، ماموستا عبدالرحمن خدایی از جانب نماینده ولی فقیه در کردستان، به عنوان امام جمعه جدید بانه منصوب شد.

سهم کردستان از میزان وقوع جرایم در کشور کمتر از یک درصد است
رییس پلیس آگاهی کردستان در سخنرانی پیش از خطبه‌ها نیز بر نقش امنیت در رشد جامعه تاکید کرد و گفت: در کشور و استانی زندگی می‌کنیم که از امنیت بالایی در منطقه و جهان برخوردار هستیم.
سرهنگ عبدالله فاتحی با بیان اینکه کمتر از یک درصد وقوع جرایم کشور به کردستان اختصاص دارد، افزود: این مهم نشان از فرهنگ اصیل اسلامی مردم این استان و حساسیت آنان نسبت به جرم و جنایت دارد، ضمن اینکه پلیس نیز در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
وی بر لزوم همکاری و تلاش مردم در راستای حفظ امنیت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: اولین توصیه به شهروندان، صیانت از اموال خود با اتخاذ تدابیر امنیتی است و نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بود.
رییس پلیس آگاهی کردستان با بیان اینکه عزم پلیس حفظ امنیت و آرامش در جامعه است، اظهار داشت: شهروندان نیز باید در حفاظت از منزل و محل مسکونی خود کوشا بوده و پلیس را نیز در این زمینه یاری دهند، ضمن اینکه اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در کاهش جرم موثر باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امر به معروف و نهی از منکر جامعه جامعه اسلامی دین مسلمانان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا در جلسه شور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در شهرستان محلات اظهار کرد: بی‌تردید اصلی‌ترین رسالت فراجا و سایر نهادهای امنیتی چیزی جز این نیست که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر فرهنگ جهادی، در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری بی منت به مردم افتخار پلیس در ارائه خدمات مطلوب به شمار می‌رود، افزود: رضایتمندی شهروندان دغدغه پلیس در ارتقا سطح خدمت رسانی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم و اراده پلیس برای ارتقا امنیت مردم و کشور جدی است تصریح کرد: پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایستاده و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

سردار رفیعی‌کیا با قدردانی از مردم استان در اجرای طرح نور و حمایت‌های مردمی در این طرح خاطر نشان کرد: مردم همواره پشتیبان پلیس در اجرای مأموریت‌های خود بوده و هستند و این همکاری و همراهی مهمترین عامل موفقیت پلیس در تأمین امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نور اضافه کرد: اجرای طرح نور در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی با همراهی خوب شهروندان در حال اجراست.

کد خبر 747927

دیگر خبرها

  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود