Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان گفت: مردم در اغتشاشات اخیر توطئه دشمن را شناخته و با تدبیر از آن به خوبی عبور کردند.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان، با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: هدف جهان استکبار انداختن تفرقه بین مسلمانان بوده و نیاز جامعه امروز، وحدت بیش از پیش دانشگاه و حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه باا شاره به هفته پژوهش خاطرنشان کرد: هفته گذشته جشنواره علامه حلی برگزار شد و از طلبه‌های محقق و پژوهشگر تقدیر به عمل آمد و مجموعه مقالات محققان نیز چاپ می شود.


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه کنگره بزرگداشت آیت الله تالهی هفته جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری درباره شخصیت والای آیت الله تالهی سخنان قابل توجهی فرموده اند.


وی در بخش دیگری از سخنانش گریزی به مسئله اغتشاشات اخیر زد و تصریح کرد: مردم به خوبی درک کردند که دست دشمنان در این حوادث مشهود بوده چرا که دشمنان سال ها به فکر ضربه زدن به نظام اسلامی هستند البته مردم ما نیز به خوبی ورود پیدا کرده و توطئه دشمن را خنثی کردند.


فاضلیان تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که از خانواده های آسیب دیدگان در اغتشاشات اخیر سرکشی کرده و افرادی که بی گناه فوت کردند شهید اعلام شوند و به خانواده آنان دیه پرداخت شود.


وی بیان کرد: آگاهی دادن به مردم و توجیه جامعه درباره گرانی های اخیر هنوز رخ نداده که باید انجام شود.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان باید احساس مسئولیت کنند، گفت: مسئولان باید به فکر توسعه حمل و نقل عمومی باشند و اجازه گرانی و سوءاستفاده را به افراد فرصت طلب ندهند و به نوعی پاسخگوی مردم باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اغتشاشات نماز جمعه وحدت حوزه و دانشگاه استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم

چون مناطقی مانند شهرستان زیرکوه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

نرجس رخشانی، فعال حوزه تعلیم و تربیت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از جاری شدن سیل دسترسی‌ها به مرکز شهرستان زیرکوه یعنی شهر حاجی‌آباد که محل برگزاری کنکور بود از بین رفت و تخریب شد. قرار است در دو تا سه هفته آینده آزمون مجدد برگزار شود.

وی افزود: ۱۳۷ نفر از داوطلبان مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه سر جلسه کنکور غایب بودند که از این تعداد ۹۵ درصد به دلیل سیل نتوانستند به آزمون برسند. چون این منطقه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

رخشانی افزود: به همین دلیل لازم است سهمیه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شود، چون خیلی از این افراد حتی با کمک ارتش و سپاه با تاخیر توانستند خودشان را به آزمون برسانند. در نتیجه با استرس زیادی مواجه بودند و اوضاع خوبی نداشتند و حتی از شب قبل به دلیل بارش‌ها استرس داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز فقط در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به علت وقوع سیل بسیار شدید برگزار نشد.

به گفته پورعباس تعدادی داوطلب با وجود تلاش نیرو‌های امدادی به حوزه امتحانی نرسیدند. او ادامه داد: این نوید داده می‌شود با هماهنگی صورت گرفته در سه هفته آینده آزمون اختصاصی مجدد از داوطلبان آن منطقه گرفته شود تا حقی از کسی تضییع نشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند