Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@06:53:57 GMT

دستمزد ویلموتس استقراض شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۲۶۳

دستمزد ویلموتس استقراض شده است

ایران اکونومیست- روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قرارداد مارک ویلموتس ارائه کرد.

 فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

۱. کل دستمزد کادر مربیان خارجی تیم ملی چه در زمان آقای کی روش و چه آقای ویلموتس از محل عواید فیفا که جهت توسعه فوتبال پرداخت می شود، پرداخت شده و ارتباطی با منابع داخلی نداشته و ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در موضوع قرارداد اخیر هم همانطور که بارها اعلام شد با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکل انتقال پول از حساب فیفا با تایید ستاد محترم تحریم استقراض انجام گرفته است.

۲. برای اولین بار در قراردادهای مشابه با آقای ویلموتس غرامت فسخ قرارداد صرفا سه ماه حقوق ماهیانه توسط طرفین تعیین شد که این موضوع در حال مذاکره است. لذا تفسیرهای صورت گرفته از این موضوع و مبالغ طرح شده در سطح افکار عمومی کذب محض است.

۳. ویلموتس که جامعه فوتبال او را معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک می‌دانند، با حضور در ۴ جام جهانی در آخرین رتبه بندی فدراسیون تاریخ و آمار در رتبه نوزدهم بهترین مربیان جهان قرار گرفت.

۴. نتایج اخذ شده دور از انتظار و مشکلات مربوط به انتقال وجه از دلایل عمده قطع همکاری بوده و در نهایت به جهت هدف گذاری اولیه در صعود تیم ملی به عنوان تیم نخست گروه انجام گرفت.

بی شک، منافع ورزش و فوتبال کشورمان در این تصمیم مورد تاکید بوده و موضوع جابجایی هرگز رزومه و توانایی های یک مربی را زیر سوال نمی‌برد.

۵. اصل قرارداد به تاریخ ۲۱ آذر سال ۹۸ برای ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس، دیوان محترم محاسبات، بازرسی محترم کل کشور و حراست محترم وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.

۶. در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی، فدراسیون مالیات نمی‌پردازد.

۷‌. با توجه به مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال، شایسته است افرادی که در روزهای اخیر و در هر جایگاهی اطلاعات نادرست در این باره به افکار عمومی ارائه دادند و در رسانه ملی مبلغ قرارداد را ۳ میلیون دلار و خسارت آن را ۳ میلیون دلار عنوان کردند، از رفتار غیر حرفه‌ای خود به صورت رسمی از مردم پوزش بطلبند.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد