Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@19:00:10 GMT

ثبت‌نام ۳۰۰۰ معلول در آزمون استخدامی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۵۶۲

ساعت24- معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور درخصوص حضور افراد دارای معلولیت در آزمون استخدامی گفت: در این آزمون ۳ هزار و ۴۶ فرد دارای معلولیت ثبت‌نام کردند و بیشترین شـغل مورد تقاضا آموزگاری است.

 محمد نفریه درخصوص حضور افراد دارای معلولیت در هفتمین آزمون استخدامی، گفت: با تلاش‌های انجام شده و با نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور تمامی دستگاه‌هایی که از طریق آزمون فراگیر اقـدام به جذب نیرو می‌کنند ملزم به رعایت سـهمیه ۳ درصد افراد دارای معلولیت مطـابق با ماده ۱۵ قانون حمایت از حقوق معلولان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در هفتمین آزمون فراگیر اسـتخدامی کشور که در پایان آبان ماه برگزار شد، ۳ هزار و ۴۶ فرد دارای معلولیت ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد یکهزار و ۶۵۵ نفر دارای معلولیت جسـمی ـ حرکتی(۵۴ درصد)، ۹۶۶ نفر دارای معلولیت بینایی(۳۳ درصد) و۴۲۵ نفر دارای معلولیت شنوایی (۱۳ درصد) بودند.

  وی با بیان اینکه بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از استان تهـران(۳۵۸ نفر) و کمترین تعداد از استان ایلام (۲۴ نفر) بوده است، یادآور شد: بیشترین شـغل مورد تقاضا آموزگاری ابتدایی (ابتدایی/ استثنایی) با ۸۱۱ متقاضی و بیشترین مدرک تحصیلی ثبت‌نام‌ کنندگان روانشناسی در تمامی گرایش‌ها (۴۱۰ نفر) بوده است.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد

جام جم آنلاین اصفهان؛ نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور به پشتوانه اعتماد مشتریان خود توانست بیشترین درصد رشد منابع را در سال ۱۴۰۲ ثبت کند.

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۷۴ همت رسیده است. این در حالی است که منابع این بانک در پایان سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۵۶ همت بود و بانک موفق شده در سال ۱۴۰۲ منابع خود را حدود ۷۶ درصد افزایش دهد.

این درصد رشد منابع بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، این دستاورد را کسب کرده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد