Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:00:11 GMT

سفیران صلح و دوستی ۱۴ هزار نهال غرس می کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۷۶۱

سفیران صلح و دوستی ۱۴ هزار نهال غرس می کنند

سفیران صلح و دوستی ایران به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ هزار نهال غرس می کنند.

«عبدالله مصباح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا،اظهارکرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ هزار نهال در سطح مدارس کشور و مدارس ایرانیان خارج از کشور غرس کنیم.

 

سفیر صلح و دوستی ایران با بیان اینکه کاشت نهال ها با هدف تحقق شعار حفاظت از محیط ‌زیست و برخورداری از زندگی سالم و شهری پاک انجام می شود،افزود: به همراهی کرامت عزیززاده دوچرخه سوار آستارایی حرکتمان را از مشهد مقدس آغاز کرده و به طرف حرم حضرت معصومه(س) در شهر قم رکاب می زنیم و از آنجا نیز به سمت آستارا حرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: پس از توقف چند روزه در بندر مرزی آستارا در این شهرستان نهالی غرس می کنیم و سپس با بدرقه مردم و مسئولین شهرستان رکاب ‌زنی به سمت پنج قاره جهان با عنوان سفیران صلح و دوستی را آغاز می کنیم.

 

مصباح، اعتلای نام ایران و ایرانی و به اهتزار درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله اهداف این سفر دانست و خاطرنشان کرد: در قالب این سفر پیام صلح و دوستی ملت ایران را به مردم کشورهای میزبان می رسانیم.

 

سفیر صلح و دوستی ایران گفت: کاشت نهال با وزیر ورزش و جوانان، وزیر امور خارجه، مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر، مدیران کل آموزش و پرورش، مدیرکل حفاظت از محیط ‌زیست و شهرداران استان خراستان رضوی از دیگر برنامه ‌های در دست اقدام است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بودجه اجلاس نماز مسجد مجلس قرآن مجلس شورای اسلامی غرس نهال بندر آستارا صلح و دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است