Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:16:26 GMT

خبر بد برای فیورنتینا در مورد فرانک ریبری

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۸۸۰

خبر بد برای فیورنتینا در مورد فرانک ریبری

باشگاه فیورنتینا اعلام کرد که مصدومیت فرانک ریبری جدی تر از حد تصور بوده و این بازیکن باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش فیورنتینا از سری مسابقات هفته چهاردهم سری آ میزبان لچه بود و در نهایت با نتیجه ۱-۰ شکست خورد؛ در جریان بازی اما فرانک ریبری ستاره ۳۶ ساله فیورنتینا دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۴۶ زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن دیدار باشگاه فیورنتینا اعلام کرد که برای تعیین مدت زمان دوری او از میادین، باید تستهای پزشکی روی پای این بازیکن انجام گیرد.

 

دقایقی پیش اما باشگاه فیورنتینا بیانیه‌ای در رابطه با مصدومیت فرانک ریبری منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: " این فوتبالیست امروز تحت معاینه تخصصی قرار گرفت. با توجه به درد طولانی مدت ریبری و برای تسریع بخشیدن به روند درمان او، این بازیکن طی ساعات آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت."

 

این اتفاق قطعاً یک خبر فوق العاده بعد برای وینچنزو مونتلا خواهد بود. این سرمربی ایتالیایی در هر چهار بازی اخیر خود با فیورنتینا شکست خورده و حالا در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد.

 

 

بایرن مونیخ فرانک ریبری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ فرانک ریبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم