Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یزذ در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد و در حوادث ماه‌های اخیر بخشی از آن به خوبی دیده شد، گفت: دشمن می‌خواهد با ضربه‌زدن به امنیت، مطامع پلید خود را که همان تضعیف اساس نظام است، دنبال کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد و در حوادث ماه‌های اخیر بخشی از آن به خوبی دیده شد، افزود: دشمن می‌خواهد با ضربه‌زدن به امنیت، مطامع پلید خود را که همان تضعیف اساس نظام است، دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد افزود: برای از بین رفتن امنیت کشور نیاز به زمینه است که دشمن در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی در فضای مجازی دارد تا ذهن مردم را نسبت به نظام، دین اسلام و مسؤولان کشور بدبین کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود در داخل کشور با همکاری برخی دولت‌های مزدور منطقه چشم دیدن آرامش جامعه ما را ندارند بنابراین با رواج شایعه و شبهه می‌خواهند روح ناامیدی را گسترش دهند.

ناصری تصریح کرد: دشمن در جریان اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد دنبال سوء استفاده بوده تا بتواند امنیت کشور را از بین ببرد و برخی از مردم هم که متوجه نیستند با این افراد دست‌نشانده دشمن همراه می‌شوند تا نقاط مهم و ارتباطی مردم را نابود کنند.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: استکبار جهانی برای  ناامن کردن کشور با بهره‌گیری از فضای مجازی و پخش برخی مسائل بی اساس به خصوص در بین جوانان به دنبال جداکردن آنها از نظام و انقلاب اسلامی هستند که بیداری همگان و خانواده‌ها را طلب می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بارها و بارها گفته‌ایم که مذاکره با دشمن هیچ سودی برای ما ندارد بلکه آن‌ها دنبال سو استفاده‌شان از جمهوری اسلامی هستند و فقط می‌خواهند که ما زیردست آن‌ها باشیم تا هر آنچه می‌خواهند بر سر ما بیاورند.

وی ابراز داشت : نظام جمهوری اسلامی با تمام نظام های دنیا متفاوت است چرا که در این نظام حاکمیت از آن خداست و بندگی خود را به خدای متعال سپردیم و این تفاوت عظیم بین نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌های جهان است.

ناصری تاکید کرد: برای روی کار آمدن انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری دادیم که باید اسلام و دین را حفظ و بتوانیم آن را به سراسر جهان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب