Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:31:11 GMT

خبری خوش درباره اعزام به عتبات عالیات در آذر 98

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۰۹۴

حجت‌الاسلام غلامحسن زاهدی در مورد اعزام به عتبات عالیات اظهار کرد: مشکلی در اعزام زائران به عتبات عالیات نداریم و شنبه‌ها پرواز مستقیم از اصفهان برقرار بود.

اخبار اجتماعی- مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: پرواز شنبه‌ها به علت نبود متقاضی کنسل شد و اعزام‌ها اکنون از تهران انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تردد زمینی به کربلای معلا نیز گفت: فعلا باتوجه به شرایط موجود، امکان اعزام زائران عتبات عالیات به صورت زمینی امکان پذیر نیست و تا زمانی که دولت در این باره تصمیم‌گیری نکند، سازمان حج و زیارت اجازه تردد به صورت زمینی به عراق را نمی‌دهد.

زاهدی افزود: بعد از ایام اربعین که مرزهای زمینی بسته شد، در بازه کوتاهی امکان تردد به صورت زمینی به کربلا وجود داشت ولی درحال حاضر این امکان وجود ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عتبات عالیات حج و زیارت کربلا عتبات عالیات حج و زیارت کاروان عتبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 

 سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن گفت: عابر پیاده یکی از آسیب پذیرترین کاربران ترافیک است. عابر پیاده هنگام تردد در معابر تابع یک سری قوانین و مقررات می‌باشد و باید آنرا رعایت کند تا بتواند سالم حرکت کرده و سالم هم به مقصد برسد. 

او تصریح کرد: عابرین پیاده هنگام تردد‌های روزانه خود می‌بایست از محل و گذرگاه عابر پیاده استفاده و عبور نماید. برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی، گذرگاه عابر پیاده محلی است در تقاطع‌ها و در امتداد پیاده رو‌ها به صورت زیرگذر، روگذر و یا قسمتی از سواره رو‌ها که به وسیله خط کشی‌ها مشخص شده و جهت تردد عابرین پیاده اختصاص پیدا کرده است. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: گذرگاه عابر پیاده در تقاطع‌ها و در میادین به وسیله خط کشی‌ها به صورت پل‌های هوایی و زیرگذر ایجاد می‌شود تا عابرین پیاده بتوانند به راحتی تردد داشته باشند. 

سرهنگ مومنی گفت: گاهی اوقات در برخی محل‌ها و وسط معابر خط کشی‌هایی به همین منظور صورت گرفته و گذرگاه عابر پیاده احداث شده است و آنهم دلیل دارد و علت آن هم این است که بدلیل وجود مجتمع مسکونی و ... که وجود دارد و بخاطر تردد زیاد عابرین پیاده و برای راحتی این کاربران ترافیکی جهت عبور از محل‌های مذکور این گذرگاه‌ها احداث می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی