Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:28:30 GMT

خرید ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری از هپکو

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۵۵۹

خرید ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری از هپکو

معاون وزیر راه و شهرسازی از خرید ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری از کارخانه هپکو توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالهاشم حسن نیا  رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از آزادراه تبریز-زنجان با اشاره به نقش مهم اذربایجان شرقی در شمالغرب کشور، اظهار کرد: شبکه راه‌های این استان باتوجه به اینکه تبریز به عنوان گرانیگاه برای منطقه محسوب می شود، دارای اهمیت زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی امسال در زمینه آسفالت و روکش، حمل کالاهای اساسی، طرح جابجایی زائران اربعین و امدادرسانی سیل استان لرستان عملکرد موفقی داشته است.

وی گفت: افزایش رضایتمندی خدمات گیرندگان حوزه‌های راهداری و حمل ونقل جاده ای باید در اولویت برنامه ها باشد.

معاون وزیر راه و شهراسزی همچنین در جلسه شورای معاونان اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی بر رسیدگی به مسائل رانندگان حوزه‌های کالا ومسافر تاکید کرد و گفت: خرید1 150 دستگاه گریدر، 150 دستگاه لودر و 50دستگاه بیل مکانیکی از شرکت هپکو برای تقویت ناوگان راهداری کشور در دستور کار سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قرار دارد.

آغاز طرح زمستانی راهداری از 20 آذر 98

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است