Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استقلال قرار است به چند غیاب به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود. تاریخ انتشار: 16:44 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۴۴۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال فردا (شنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود. استقلالی‌ها در حالی گام به این مسابقه می‌گذارند که تحت تأثیر جدایی آندره‌آ استراماچونی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، ۳ بازیکن استقلال به بازی فردا نمی‌رسند. این ۳ بازیکن سیاوش یزدانی، علی دشتی و فرشید اسماعیلی هستند. هر ۳ بازیکن مصدوم بوده و نمی‌توانند آبی‌پوشان را همراهی کنند.

یزدانی تا یک ماه دور از میادین است و دشتی و اسماعیلی شاید به بازی با ماشین‌سازی در هفته شانزدهم برسند.

بیشتر بخوانید: فاطمی: برای تسویه‌حساب با ویلموتس پول داشتند برای استراماچونی ندارند؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس و سپاهان بیشترین جنگ را در میانه زمین داشتند و هافبک‌های دو تیم با بازپس‌گیری و خلق موقعیت، سعی داشتند توپ را به دست بیاورند و تبدیل به موقعیت کنند یا بازیکنان کناری را راه بیندازند که در این کار، برایان دابو بیشتر از هر بازیکن دیگری عملکردش را به چشم آورد.

هافبک خارجی سپاهان که انتقالش از پست دفاع میانی به وسط زمین شکل بهتری به بازی تیمش داده، در ورزشگاه آزادی هم جزو بهترین‌ها مقابل پرسپولیس بود و نگذاشت هافبک‌های خلاق حریف ازجمله سروش رفیعی کاری از پیش ببرند و موفق ظاهر شوند و علاوه بر آن، پایه‌گذار اخراج امید عالیشاه هم شد.

برایان دابو در حالی هفدهمین بازی خود در لیگ برتر ایران را مقابل پرسپولیس انجام داد که ژوزه مورایس حساب ویژه‌ای روی عملکردش در این مسابقه باز کرده بود که این بازیکن هم توانست مرد اول در میانه میدان برای کسب امتیاز تیمش باشد.

این بازیکن در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بود که مقابل پرسپولیس هم می‌توان گفت بهتر از همه نفرات داخل زمین کار کرد تا تیمش شکل بازی بهتری به نمایش بگذارد و میانه میدان را در اختیار بگیرد.

دیگر خبرها

  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!