Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش درباره شورای بازنگری دروس تربیت بدنی در دانشگاه پیام‌نور اظهار داشت: شورای تخصصی تربیت بدنی در دانشگاه پیام نور تشکیل شده که هر دو سال یک بار اعضای این شورا با ابلاغ شخص رییس دانشگاه تعیین می شوند و جلسات این شورا تقریبا هر دو هفته یک بار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شورا یک نفر از اعضای تخصصی به عنوان مدیر گروه انتخاب می‌شود، افراد عضو این شورا عضو هیات علمی هستند که در کلاس درس و هنگام تدریس از دانشجویان بازخورد دروس را دریافت می‌کنند.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور همچنین درباره بازنگری دروس تربیت بدنی یادآور شد: منابع معرفی شده برای تدریس تا پایان ترم نمی‌تواند تغییر کند، در واقع این منابع باید در پایان سال تحصیلی بازنگری شود.

نصیرزاده ادامه داد: در دانشگاه پیام نور سعی شده که در شورای تخصصی دروس براساس رسالت دانشگاه باشد، یعنی در واقع منابع خودخواندنی، آموزش از راه دور و آموزش ترکیبی را نیز داشته باشد، از این رو در این راه از استادان برای نگارش این منابع در بسیاری از مواقع استفاده می شود.

وی یادآور شد: کتاب‌های منتشر شده در ورزش هایی مانند  کشتی و دروس عملی که دارای قوانین و مقررات هستند، نیاز به بازنگری دارند، چراکه در بسیاری از مواقع فدراسیون ها برخی از قوانین را تغییر می دهند، اما تغییر منابع در دانشگاه پیام نور به سادگی ممکن نیست.

ورزش پیام نور در عرصه بین ‌الملل

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور همچنین درباره اهمیت مسابقات بین المللی دانشگاه اظهار داشت: براساس مصوبه مجلس در زمان حاضر تنها دانشگاه بین المللی کشور، پیام نور است که بیش از ۵۰ شعبه این دانشگاه در سراسر جهان وجود دارد.

نصیرزاده افزود: دانشگاه پیام نور این فرصت را برای دانشجویان ایجاد کرده تا در این مرکز حضور یابند.  پیام نور یکی از دانشگاه‌های فعال در حوزه تربیت بدنی و ورزشی جزو رتبه های برتر است.

وی به اعزام تیم والیبال ۲۰۱۷ دانشگاه پیام نور در بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیال دانشجویان اشاره کرد و گفت: در آن سال برای اولین بار در یک رشته ورزشی یک نماینده از ایران قهرمان یونیورسیاد دانشجویان جهان شد.  همچنین این دانشگاه پنج اعزام برون مرزی در رشته بستکبال داشته و برای اولین بار دختران با پوشش اسلامی به بازی‌های بین المللی رفتند که پس از آن دانشگاه آزاد در آسیا دوم و در لیگ جهانی سوم شد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ادامه داد: سیاست فدراسیون دانشگاهی جهان نیز به گونه ای است که مسابقات را به سمت دانشگاه محور پیش ببرد، با توجه به حضور پیام نور در عرصه بین المللی، نام این مرکز در آسیا و جهان ورزش دانشگاهی شناخته شده است.

برچسب‌ها دانشجو کتب درسی دانشگاه پیام نور ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو کتب درسی دانشگاه پیام نور ورزشی دانشجو کتب درسی دانشگاه پیام نور ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد

با حکم  عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسئولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست