Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:09:32 GMT

اصفهان| برتری سپاهان برابر پیکان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۱۷۶

اصفهان| برتری سپاهان برابر پیکان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در هفته پانزدهم لیگ برتربا پیروزی ۲ بر صفر زردپوشان به پایان رسید. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امروز آغاز شد که سپاهان از ساعت 16:40 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف پیکان تهران رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که کمتر از 3 هفته پیش در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پیکان بود و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد، در حالی بار دیگر میزبان پیکان است که با کسب تساوی در 3 هفته اخیر، سایه پرسپولیس را در یک قدمی خود می‌بیند و با توجه به فاصله کم امتیازی بین تیم‌های مدعی، برای حفظ جایگاه‌ خود و رسیدن به عنوان قهرمانی‌ نیم‌فصل چاره‌ای جز پیروزی در مقابل پیکان ندارد.

امیر قلعه‌نویی سپاهان را با ترکیب پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سیدمحمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی به میدان فرستاده است.

وحید شیخ‌ویسی، سیدمهران موسوی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی نیز ترکیب پیکان را تشکیل می‌دهند.

دقایق ابتدایی این دیدار کم افت و خیز دنبال شد و 2 تیم بیشتر به محک زدن یکدیگر مشغول بودند.

در دقیقه 12 امید نورافکن توپ را در محوطه جریمه پیکان به کی‌روش استنلی رساند، اما ضربه سر این بازیکن در مقابل دروازه پیکان راهی به دروازه این تیم نیافت.

در دقیقه 17 سپاهان باز هم با ارسال کرنر روی دروازه پیکان خطرساز شد، اما ضربه سر کی‌روش استنلی به تیرک دروازه پیکان برخورد کرد تا این موقعیت هم برای سپاهان از دست برود.

در دقیقه 20 و با خطای سیدمهران موسوی روی کی‌روش استنلی، سیدرضا مهدوی داور این دیدار اعلام ضربه پنالتی کرد. گئورگی ولسیانی پشت این ضربه قرار گرفت و با شوتی مطمئن دروازه پیکان را باز کرد تا سپاهان یک بر صفر پیش بیفتد.

اصفهان| سپاهان و پیکان از نگاه آمار؛ حساس‌تر از همیشهقلعه‌نویی: به خاطر شجاعت داور بازی‌مان برابر شهر خودرو به او تبریک می‌گویم/ برای ما حاشیه درست کردند اما دست‌شان رو شدفرکی: باید به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی عادت کنیم/ امیدوارم فشردگی مسابقات روی بازی فردا تأثیر نگذارد

در دقیقه 23 پیکان ضدحمله خطرناکی روی دروازه سپاهان ترتیب داد اما قبل از اینکه شهریار مغانلو به سمت دروازه سپاهان شوت‌زنی کند، گئورگی ولسیانی توپ را از جلوی پای این بازیکن دور کرد.

در دقیقه 26 شوت امید نورافکن از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

پیکانی‌ها تلاش داشتند با دادن پاس‌های متعدد راه نفوذ به خط دفاعی سپاهان را باز کنند، اما در این امر موفق نبودند.

در دقیقه 37 شوت از راه دور مهدی کیانی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

در دقیقه 44 پیکان باز هم به سمت دروازه سپاهان یورش برد، اما خط دفاع سپاهان اجازه ساخته و پرداخته کردن این موقعیت را به شاگردان فرکی ندادند.

برای نیمه نخست این مسابقه 2 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد.

در دقیقه 45+1 ارسال بلند سیدمحمد ستاری به محوطه جریمه سپاهان رسید، اما مدافعان سپاهان این توپ را دور کردند.

در دقیقه 45+2 امید نورافکن با شوت از راه دور برای دومین بار دروازه پیکان را باز کرد و کاری هم از وحید شیخ‌ویسی برنیامد.

نیمه نخست این مسابقه در نهایت با پیروزی 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف

در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

فرصت سوزی ارونوف

در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.

سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی

بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد

در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

کد خبر 6098555

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان