Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، در صفحه توییتر خود واکنش جالبی نسبت به درخشش میسون گرین وود داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستر یونایتد دیشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان آلکمار بود؛ پیش از این هر دو تیم صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده بودند و بازی دیشب تنها به لحاظ صدرنشینی از اهمیت بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه اول برای منچستر یونایتد گره خورد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و منچستریونایتد چهار بار دروازه حریف هلندی خود را باز کرد تا با یک پیروزی پرگل و دلچسب راهی مرحله بعدی شود.در بازی دیشب اوله گنار سولسشر از میسون گرین وود در ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود؛ موضوعی که باعث شد مارکوس راشفورد نیمکت نشین باشد. گرین وود ۱۹ ساله نیز به خوبی پاسخ اعتماد سولسشر را داد و دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند. گرین وود همچنین به عنوان بهترین بازیکن زمین در بازی دیشب انتخاب شد تا شب فوق العاده اش تکمیل شده باشد.

مارکوس راشفورد اما پس از پایان بازی دیشب در صفحه توییتر خود واکنش جالبی نسبت به درخشش گرین وود نشان داد. راشفورد در توییتی نوشت:

” وقتی نیمکت نشین هستی و باید گرین وود را تماشا کنی؛ تنها باید لذت ببری. عالی بودی برادر.”

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد سولسشر گرین وود راشفورد راشفورد سولسشر گرین وود مارکوس راشفورد منچستریونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس

شهاب زاهدی در جی‌لیگ ژاپن یک گل تماشایی به ثمر رساند.

طرفداری | اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی واکنش نشان داد.

روز گذشته شهاب زاهدی با یک ضربه دیدنی از زمین خودی، دروازه تیم حریف را باز کرد تا بار دیگر در فوکوئوکا بدرخشد. اوسمار ویرا مربی سابق شهاب زاهدی در پرسپولیس به این سوپرگل شاگرد سابق خود واکنش نشان داد و نوشت:

جب گلی! تبریک! پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام