Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هشتمین دوره مسابقات بیماران خاص و دیابتی قهرمانی کشور دو نشان رنگی به ورزشکاران خراسان‌جنوبی رسید و سه بانوی استان به لیگ برتر دارت ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشکاران دیابتی، بیماران خاص و پیوند اعضا کشور نماینده‌های خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماراتن ملی با حضور ۳۰۰ ورزشکار برتر از سراسر ایران در رشته‌های تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ، شطرنج، دارت و شنا به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

حمیدرضا چمنی از خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم مسابقات تنیس‌روی میز هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی بیماران خاص و دیابتی کشور ایستاد و رضا اشتری نیز با نشان برنز مقام سوم شطرنج این مسابقات را کسب کرد.

دارترهای خراسان‌جنوبی در لیگ برتر کشور

کمیته مسابقات انجمن دارت کشور از سه بانوی خراسان‌جنوبی برای حضور در لیگ برتر کشور دعوت به عمل آورد.

زهرا رجبی، مریم عرفانیان و ملیحه رجبی پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات دارت خراسان‌جنوبی به مرحله نهایی مسابقات انتخابی لیگ برتر دارت کشور صعود کردند.

لیگ برتر دارت کشور از ۲۸ آذرماه به میزبانی استان سمنان در شهر گرمسار برگزار می‌شود و پیش از این آتنا بیگمی تنها نماینده استان در لیگ بود که در این دوره از خراسان‌جنوبی چهار ورزشکار حضور دارند.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر خراسان جنوبی تیراندازی بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال