Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تیم که نخستین سال حضور در لیگ برتر دارد پس از انصراف تیم شهید چمران لارستان از لیگ برتر بسیاری از بازیکنان  این تیم راهی تیم شهید شاملی شدند تا کازرونی ها که قطب هندبال فارس  هستند در لیگ برتر صاحب دو نماینده در بخش مردان و زنان در سطح اول فوتسال کشورشوند که توسط بخش خصوصی اداره می شود.

 تیم شهید شاملی طی برگزاری بازی ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و پس از انجام هفت بازی با  پنج برد و دو باخت و کسب ۱۰ امتیاز رتبه سوم را در پایان دور رفت از آن خود کرد که با تیم اول جدول تنها ۲ امتیاز فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم  با زدن ۱۶۹ گل پس از اشتاد سازه مشهد که ۱۸۲ گل به ثمر رسانده، دومین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده است که آمار بسیار خوبی است و با دریافت ۱۱۵ گل هم دومین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

رویا نوروزی، شیما روحانی، زهرا فقیهی، مریم کاراندیش، شکیلا بهمن نژاد، نگین بشارتی پور، پریسا علی پور،زینب امید زاده، زینب هاشمی، توران سلمان پور، زینب بذرافکن،لیلا حسینی، ام البنین حسینی، صونا بیداد و زهره شاهین پوری اعضای این تیم را به مربیگری خدیجه قانع تشکیل می دهند.

رویا نوروزی، زهرا فقیهی و زینب بذرافکن سابقه عضویت در تیم ملی بانوان هندبال را دارند و بسیاری از بازیکنان این تیم هم سابقه دعوت به اردوی  تیم ملی را در کارنامه دارند.

تیم شهید شاملی امروز جمعه در آخرین دیدار خود از مرحله رفت با نتیجه ۴۰ بر ۱۸ از سد تیم نفت و گاز گچساران گذشت تا با پیروزی کار خود به پایان برساند.

در رقابت های هندبال زنان کشور  هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت می کند.

تیم هندبال شهید چمران لارستان که دیگر چندان نامدار نیست سابقه ۲ بار حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جام باشگاه های آسیا زهرا زینب لیگ برتر مردان و زنان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی‌وردی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه‌های نخبگان، افلاک، پیشگام نوین رایمند شهرضا، پیشگام نوین تهران، اندیشه نوین ساری، فیل خوب اراک، ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید

ملیحه احمدی شطرنج باز شیروانی به همراه تیم نخبگان گیلان ضمن قهرمانی لیگ برتر، مدال طلا انفرادی در میز خود نیز کسب کرد.

کد خبر 6088270

دیگر خبرها

  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون