Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده حاضر نشد تضمینی نسبت به ماندن ویدال بدهد.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا می‌گوید اطلاعی از وضعیت برگزاری ال کلاسیکو ندارد.

به گزارش مارکا، بارسا هفته دشواری در پیش رو دارد. صدرنشین لالیگا فردا در آنوئتا به میدان می‌رود و روز چهارشنبه اگر امنیت بازی تامین شود، باید در ال کلاسیکو میزبان رئال مادرید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار رئال سوسیداد-بارسلونا، والورده به خبرنگاران گفت:

در طول این سال‌ها بازی در آنوئتا یکی از دشوارترین بازی‌های فصل بارسلونا بوده است. در دو فصل اخیر ما در این زمین پیروز شدیم ولی همیشه به دردسر افتادیم. با در نظر گرفتن فصل فوق العاده سوسیداد؛ سبک بازی تهاجمی این تیم با بازیکنان بزرگی که دارد و بازی آخرشان در نیوکمپ، مشخص است که فردا کار بسیار دشواری پیش رو داریم. سوسیداد تیمی با یک برنامه و فلسفه بازی مشخص است. همواره در تلاش است توپ را از حریف بگیرد. میکل مرینو و اودگارد پیوند خوبی در زمین تشکیل داده‌اند و بازیکنان سریعی در خط حمله بازی می‌کنند.

آلبا و سمدو؟ آنها از آخرین بازی ما در لالیگا به تمرینات برگشته بودند. تا سه شنبه که مجوز پزشکی نگرفته بودند. امیدواریم امروز این مجوز را بگیرند و بتوانند وارد لیست شوند.

احتمال لغو دوباره ال کلاسیکو؟ از یکشنبه به این بازی فکر خواهیم کرد. فعلا به چیزی جز بازی فردا فکر نمی‌کنیم. نمی‌خواهم حواس خودم و تیم را از بازی فردا پرت کنم. سه امتیاز بازی با رئال سوسیداد به همان اندازه ارزش دارد که ال کلاسیکو. پس از بازی فردا به رئال مادرید فکر می‌کنیم. شاید هتل محل اقامت بارسلونا و رئال مادرید یکی باشد؟ اگر نیروهای امنیتی حرفی به من بزنند، درباره آن فکر خواهم کرد. تاکنون حرفی به من زده نشده است. هر چیزی به وقتش! ال کلاسیکو برگزار می‌شود؟ بازی فردا که برگزار می‌شود. بازی بعدی هم فکر می‌کنم برگزار شود. ما فقط برای انجام یک بازی وارد زمین خواهیم شد، همین.

احتمال بازگشت پدرو به بارسلونا؟ او بازیکنی است که برای باشگاه تاریخ سازی کرده است. پدرو یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا است. او اکنون به باشگاه دیگری تعلق دارد و باید به چلسی احترام گذاشت. در آینده خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. 

آینده راکیتیچ در بارسلونا؟ او را هم مثل بقیه در فرم خوبی می‌بینم. در فازی از فصل هستیم که در تعیین تکلیف عناوین، تاثیرگذار است. از طرفی وقتی به پنجره نقل و انتقالات نزدیک باشیم، طبیعی است این سوالات پرسیده شود. ما باید با ترکیبی که در اختیار داریم، به مقابله با چالش‌های پیش رو برویم. اگر راکیتیچ اخیرا بیش از پیش بازی می‌کند، حتما لیاقتش را داشته و آن را به دست آورده است.

وضعیت آرتور ملو؟ او با یک آسیب دیدگی جزیی از اردوی برزیل به تمرینات برگشت. پس از بازی با اتلتی مجبور بودیم تمرینات او را متوقف کنیم تا ریکاوری‌اش شروع شود. دیروز که تمرین نکرد. بنابراین بعید می‌دانم به بازی فردا برسد.

آنسو فاتی؟ در فرم خوبی است. آرام است. بیشتر از اینکه در تمرینات چیزی گفته شود، در رسانه‌ها از او صحبت می‌کنند. در حال مراقبت از آنسو هستیم تا موانع پیش رویش را بردارد. با شرایط کاملا عادی، شاهد روند پیشرفت او هستیم.

آینده آرتورو ویدال؟ چه می‌توانم بگویم وقتی حتی پنجره نقل و انتقالات زمستانی هنوز باز نشده است؟ هر کسی می‌تواند نظرش را اعلام کند. سه بازی تا پایان سال داریم. فعلا که آرتورو بازیکن ما است و باید ببینیم چه می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند