Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ کره شمالی اعلام کرد که تشکیل نشست شورای امنیت سازمان ملل تحت فشار آمریکا، یک اقدام تحریک آمیز از سوی واشنگتن محسوب می شود.

گزارش روز جمعه خبرگزاری کره شمالی حاکی است برگزاری چنین نشستی با فشارهای آمریکا در واقع باعث می شود تا تصمیم این کشور مبنی بر توقف مذاکرات هسته ای عملی شود.

این خبرگزاری از قول یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی بدون اشاره به نام وی آورده است انجام چنین اقدامی به خواست آمریکا باعث تشدید تنش ها می شود و حرکتی ضد کره شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برگزاری این نشست آن هم در شرایط حساس می تواند پیام نادرستی داشته باشد با این حال کره شمالی هرگز تسلیم فشارهای آمریکا نخواهد شد.

وی اقدام آمریکا برای برگزاری نشست مذکور را احمقانه توصیف کرد و گفت که چنین کاری فقط باعث می شود تا کره شمالی در تصمیم گیری های بعدی خود بسیار قاطعانه عمل کند.

در نشست روز پنجشنبه شورای امنیت سازمان ملل «کلی کرافت» سفیر آمریکا در این سازمان از کره شمالی خواست دست به اقدامات تحریک آمیز بیشتری نزند و گفت ما همچنان دربرابر گفت و گو انعطاف نشان می دهیم.

کره شمالی پیشتر تا پایان سال جاری میلادی به امریکا مهلت داده بود که با مشوق ها و راهبردهای جدید بر سر میز گفت و گوها حاضر شود.

آمریکا در انتقاد از افزایش آزمایش های موشکی کره شمالی در سال جاری میلادی خواستار برگزاری چنین نشستی شده بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شورای امنیت کره شمالی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین