Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پورکویر قاری اهل مشهد به مقام دوم مسابقات بین‌المللی قرآن تونس دست یافت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تونس ساعاتی پیش برگزار شد و حسین پور کویر نماینده کشورمان به عنوان نفر دوم این رقابت‌ها در رشته تلاوت معرفی و تجلیل شد.

در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان الجزایر و ترکیه اول و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رشته حفظ کل قرآن نمایندگان لیبی، الجزایر و عربستان اول تا سوم شدند. البته امسال از جمهوری اسلامی ایران برای اعزام حافظ قرآن به این مسابقات دعوت به عمل نیامد.

پورکویر به دلیل کسب رتبه برتر در مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان نماینده کشورمان در این دوره از رقابت‌ها انتخاب شده بود.

تاکنون امین پویا، شهید حسن دانش و مهدی شایق موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها در رشته قرائت شده‌اند، همچنین آقایان سیدمحمد کرمانی و محمدحسن موحدی مقام دوم این مسابقات را در کارنامه دارند و محمود نوروزی در این مسابقات سوم شده است. البته در رشته حفظ این مسابقات تاکنون هیچ یک از نمایندگان کشورمان مقامی کسب نکرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات قرآن قرآن کریم حسین پورکویر رشته تلاوت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات از فردا به میزبانی شهر امارات برگزار می‌شود که سینا موحد در جدول اساتید با حریفان خود رخ به رخ می‌شود.
سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری
استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان دراین رقابت‌ها هستند.
۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.
بیست وچهارم اردیبهشت ماه نفرات برتر این مسابقات مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر