Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:26:56 GMT

خطیبی: صنعت نفت آبادان سرمربی کاربلدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۱۶۰

خطیبی: صنعت نفت آبادان سرمربی کاربلدی دارد

سرمربی ماشین سازی با اشاره به نتایج خوب صنعت نفت آبادان می گوید که اسکوچیچ مربی کاربلدی است.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در چندین هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و مربی کاربلدی دارد. تیم ما هم خیلی خوب تمرین کرده و مانند صنعت نفت در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم فوتبال خوب خودمان را ارائه دهیم و با دست پر از آبادان برگردیم.

وی درباره وضعیت صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت آبادان همیشه فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه کرده و اهالی فوتبال از این تیم به نیکی یاد کردند. این تیم نسبت به یکی، دو سال گذشته شرایط خوبی دارد. قطعا با پتانسیلی که در این منطقه وجود دارد و قبلا هم نمونه های آن را دیدیم، امیدوارم شرایط خوب صنعت نفت تداوم داشته باشد و بازیکنان خوبی به فوتبال کشور معرفی شوند.

سرمربی ماشین سازی درباره وضعیت تیمش گفت: حام لک، عزیز معبوی و شاهین توکلی محروم و فرید کریمی، جفرسون و ... مصدوم هستند. با این حال سایر بازیکنان خوب کار می کنند و بازیکنان موجود با انگیزه خواهند بود و جای خالی دوستان خود را پر خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسول خطیبی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز باشگاه صنعت نفت آبادان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)