Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان به پایان رسید. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، در روز دوم از هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس بعدازظهر جمعه 55 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار، هزار و 200 و هزار و 500 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان 136 میلیون و 125 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های 6 گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور نخست اسب‌های ترکمن سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب پویان مختومقلی زودتر از خط پایان گذشت و مهرداد خوجملی با اسب سیاوش یوسفی و محمد خوجملی با اسب پادشاه مختومقلی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار و 200 متر بود که یاسر جرجانی با اسب سوشا عنوان اول را به دست آورد و آرمین آق آتابای با اسب آپاچی و آق‌اویلی بشگرد با اسب تکنو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

گلستان| هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه کشور در گنبدکاووس به پایان رسیدهفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه در گنبدکاووس آغاز شدگلستان| چابکسواران برتر هفته سوم کورس اسبدوانی پاییزه در گنبدکاووس معرفی شدند

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که رامین قهرمانی با اسب آوات موفق به کسب مقام اول شد و امیر مختومی با اسب شین تیا و جواد آچاک با اسب یلدا ناز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس 6 به مسافت هزار و 200 متر شکل گرفت که آرمین آق آتابای با اسب شایان هج زودتر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب سانچی و یاسر جرجانی با اسب بیگ رد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس یک به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب بن ریوجانی رو نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب بای بای چلنج و محمد خوجملی با اسب گلدن استیت نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و 500 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب نیو دنسر موفق به کسب عنوان نخست شد و ستار مهرانی با اسب من بولت و مهرداد خوجملی با اسب آی نور مهرانی به ترتیب دوم و سوم شدند.

هفته ششم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس 28 و 29 آذر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/581/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس