Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از امضای ۵۴ قرارداد تامین کالا با تامین‌کنندگان و سازندگان ایرانی از سوی این شرکت طی نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، هوشنگ صیدالی امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) در نشست خبری در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری، با بیان این مطلب افزود: در این مدت، ۷۶۷ قطعه به دست کارکنان این شرکت طراحی، تعمیر و یا ساخته شده و در مسیر حمایت از ساخت داخل، بیش از هزار و ۹۰۰ قلم کالا از سازندگان داخلی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح توسعه ۲۸ مخزن، ۱۱ مخزن در حوزه عملیاتی این شرکت قرار دارد، گفت: در اجرای این طرح افزون بر افزایش تولید، احداث یک کارخانه نمکزدایی در گچساران و ساماندهی گوره و مدیریت منابع آب نیز دیده شده است. بازسازی تلمبه خانه گوره c  نیز اقدامی است که با همکاری و مشارکت این شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و کاز گچساران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه یک فرصت مناسب برای شناسایی توانمندی‌های داخلی است، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به خودکفایی افزایش اقدامات پژوهشی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است و ما در تلاشیم با حمایت و قدرت بخشیدن به حوزه پژوهشی خود ارتباطات موثر را با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش دهیم.

صیدالی سهم این شرکت را در بخش کاهش فلرینگ و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیز قابل توجه خواند.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) فعالیت خود را آغاز کرد و ۲۵ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خرید کالا ساخت داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل