Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:05:38 GMT

حمودی: نیازمند نبود بازی مساوی می‌شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۳۰۶

حمودی: نیازمند نبود بازی مساوی می‌شد

مدافع راست باتجربه تیم فوتبال پیکان با انتقاد از عملکرد داوری معتقد است در حق تیم‌هایی که طرفدار ندارند اجحاف می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و دیدنی دو تیم سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش‌جهان در خاتمه با پیروزی دو بر صفر شاگردان قلعه نوعی به اتمام رسید تا این تیم به‌طور موقت صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از پایان این دیدار علی حمودی مدافع راست و باتجربه پیکان در خصوص این دیدار گفت: «متأسفانه داور این دیدار برای سپاهان یک پنالتی می‌گیرد و در صحنه مشابه برای ما اعتقادی به پنالتی ندارد. من به سرپرست بازی هم گفتم که دفعه بعدی دیگر لازم نیست یک داور از جایی دیگر بیاورند و به نظرم از همان اصفهان یک داور برای این بازی در نظر بگیرند تا خیال همه راحت شود. واقعاً چرا باید به این شکل باشد و ما چندمین بازی است که از داوری ضربه می‌خوریم.»


 وی در ادامه افزود: «به نظر من در این بازی، مخصوصاً در نیمه دوم نمایش خیلی خوبی را داشتیم و معتقد هستم که می‌توانستیم این بازی را به‌تساوی بکشانیم، اما متأسفانه روز خوب پیام نیازمند بود و اجازه نداد تا ما به گل برسیم.»


حمودی مجدداً با اشاره به مشکلات داوری اظهار داشت: «در خصوص داوری چیزی نیست که من بخواهم آن را بزرگ‌نمایی کنم. در دیدار قبلی مقابل سپاهان گل آفساید خوردیم و در این دیدار هم یک پنالتی ما نادیده گرفته شد. فیلم هر دو صحنه هم موجود است. متأسفانه حرفی هم اگر بزنیم سریع با جریمه مواجه می‌شویم ولی واقعاً باید یک فکری به حال تیم‌های که طرفدار ندارند باید بشود.»

علی حمودی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی حمودی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، این دومین سفر پیکان به قزوین محسوب می‌شود و در شرایطی که قرار است آنها اولین دیدار خود برابر شمس آذر را در استادیوم سردار آزادگان برگزار کنند. پیکان در نیم فصل و در شرایطی که با مشکل زمین مواجه بود، برای میزبانی دیدار با پرسپولیس استادیوم سردار آزادگان قزوین را انتخاب کرد.

پیکانی‌ها در این بازی با سه گل مقابل حریف شکست خوردند تا با خاطره‌ای تلخ قزوین را ترک کنند و باید دید در دومین سفر خود در این فصل به قزوین و این‌بار برای تقابل با شمس آذر و شاگردان سعید دقیقی چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

آنها در جدال با پیکان با هت‌تریک شهاب زاهدی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس که اکنون راهی ژاپن شده است، شکست خوردند و البته در بازی رفت مقابل شمس آذر با تساوی در خانه کار را پایان دادند و باید دید نتیجه تقابل رضا عنایتی و سعید دقیقی با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

سعید دقیقی که از نمایش شاگردانش برابر استقلال علی‌رغم باخت نزدیک و با نتیجه 3-2 رضایت ندارد، از انگیزه زیادی برای جبران آن نتیجه و دستیابی به امتیاز در این دیدار برابر پیکان و شاگردان رضا عنایتی برخوردار است. تیم او طی شش تقابلی که تا به اینجا برابر تیم‌های تهرانی داشته به بردی دست نیافته است.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد