Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@08:15:30 GMT

خطیبی: صنعت نفت آبادان سرمربی کاربلدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۳۵۰

خطیبی: صنعت نفت آبادان سرمربی کاربلدی دارد

 رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در چندین هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و مربی کاربلدی دارد. تیم ما هم خیلی خوب تمرین کرده و مانند صنعت نفت در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است. امیدوارم بازی زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم فوتبال خوب خودمان را ارائه دهیم و با دست پر از آبادان برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره وضعیت صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت آبادان همیشه فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه کرده و اهالی فوتبال از این تیم به نیکی یاد کردند. این تیم نسبت به یکی، دو سال گذشته شرایط خوبی دارد. قطعا با پتانسیلی که در این منطقه وجود دارد و قبلا هم نمونه‌های آن را دیدیم، امیدوارم شرایط خوب صنعت نفت تداوم داشته باشد و بازیکنان خوبی به فوتبال کشور معرفی شوند.

سرمربی ماشین سازی درباره وضعیت تیمش گفت: حام لک، عزیز معبوی و شاهین توکلی محروم و فرید کریمی، جفرسون و ... مصدوم هستند. با این حال سایر بازیکنان خوب کار می‌کنند و بازیکنان موجود با انگیزه خواهند بود و جای خالی دوستان خود را پر خواهند کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رسول خطیبی باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود