Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سعیدی یکی از مشکلات اصلی این روز‌های اقتصاد کشور را رکود واحد‌های تولیدی معرفی کرد و گفت: اولین گام برای رشد اقتصادی احیای واحد‌های تولیدی و تسهیل در فرایند آنهاست. تاریخ انتشار: 20:30 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۲۱۰ رضا سعیدی کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، با اشاره به نیاز کشور به رونق تولید اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی این روز‌های اقتصاد کشور رکود واحد‌های تولیدی است که بر افزایش نرخ بیکاری نیز تاثیر گذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: اولین گام برای رشد اقتصادی احیای واحد‌های تولیدی و تسهیل در فرایند آنهاست.
وی افزود: دریافت مالیات از واحد‌های تولیدی با وجود رکود اقتصادی بسیاری از تولیدکنندگان را به تعطیلی کشانده و بسیاری دیگر را مجبور به فعالیت با پنجاه درصد ظرفیت اصلی خود کرده است.
سعیدی ابراز کرد: بخش‌های تولیدی به عنوان مولد اصلی اقتصاد باید از پرداخت مالیات معاف شوند و دولت برای دریافت مالیات باید به واحد‌های بازرگانی و تجاری مراجعه کند.
این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: برای افزایش تولید باید فرهنگ سازی استفاده از کالای ساخت داخل ترویج شود تا ضمن افزایش حضور کالا‌های ایرانی در سبد خانوار زمینه اشتغالزایی نیز فراهم شود.
وی بیان کرد: با افزایش خرید کالای ایرانی، تولید کنندگان ظرفیت تولید را افزایش می‌دهند و این موضوع می‌تواند در قیمت نهایی کالا موثر باشد و زمینه کاهش قیمت را فراهم کند. بیشتر بخوانید: کسب و کار اینترنتی موجب رونق تولید می‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رونق تولید اخبار اقتصادی رونق تولید اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است