Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی لیورپول، فردا تیمش را به مصاف شاگردان نایجل پیرسون می‌فرستد. 

طرفداری- ساعتی پس از تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول تا سال 2024، این سرمربی در نشست خبری خود قبل از بازی با واتفورد حاضر شد.

به گزارش لیورپول اکو، سرمربی آلمانی قرمزها در ابتدا در مورد پیوستن تاکومی مینامینو به لیورپول گفت:

الان حرفی برای گفتن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی همه چیز حل و فصل شد، در این رابطه صحبت می‌کنیم. تنها می‌توانم بگویم بازیکن خیلی خوبی است.

کورس قهرمانی

در این زمینه علاقه‌ای به آمار ندارم. هنوز بازی‌های زیادی در پیش است و نمی‌دانیم در ماه می اوضاع از چه قرار خواهد بود. فردا بازی داریم. واتفورد سرمربی جدیدی دارد، پس می‌‌توانیم آنالیزهای خودمان را به سطل زباله بیاندازیم!

میزان آمادگی لوورن و بازیکنان دیگر

قبل از اتمام قرارداد من بر می‌گردد‍! مشکل او عضلانی است. مشکل او نسبت به دفعه قبل جدی‌تر است. ما با مشکلاتی جدی مواجه هستیم. نمی‌توانم زمان دقیقی برای بازگشتش مشخص کنم اما (سادیو) مانه و (ویرجیل) فن دایک آماده هستند. 

محمد صلاح

به خاطر فرصت‌هایی که از دست داده بود، بابت گلزنی او خوشحال شدم. فرم خوبی دارد. گلی که زد خیلی برای ما و تعیین نتیجه بازی اهمیت داشت.

مشکلات در قلب خط دفاعی

اولین‌بار است که با چنین وضعیتی مواجه شده‌ایم. ضمنا فابینیو هم مصدوم است و خلاصه اوضاع جالب نیست. باید از مدافعان‌مان در پر قو محافظت کنیم. باید خلاق باشیم. جی کانا و سپ را هم داریم. البته می‌توان از سیستمی متفاوت و هافبک دفاعی‌ها هم استفاده کرد.

سرمربی بودن

تاثیر زیادی روی زندگی من داشته است. در ماینتس که بودم، همه مرا می‌شناختند؛ در دورتموند هم که بودم همه مرا می‌شناختند. دنیا به اندازه‌ای برای من بزرگ نیست که بتوانم در آن مخفی شوم. این تاثیر زیادی روی برنامه ریزی من برای تعطیلات و این طور چیزها داشته است.

کاگاوا

کار کردن با شینجی کاگاوا را دوست داشتم. تجربه خیلی خوبی برای من بود. هیچ شناختی از فوتبال ژاپن نداشتم. ویدیوی بازی‌هایش را دیدیم و سپس او را جذب کردیم. پس از تمرین تیم با حضور او، همه مربیان یکدیگر را بغل کردند. عجب بازیکنی بود. هنوز هم کارش را دنبال می‌کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم

درگیری لفظی صلاح با کلوپ قبل از ورود صلاح به بازی که با میانجی گری نونیز به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد