Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@11:44:10 GMT

تهران گرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۶۱۱

تهران گرم می‌شود

رویداد۲۴  اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که تا پنج روز آینده ۲ درجه سانتیگراد هوای تهران افزایش خواهد یافت.

به گزارش روز جمعه اداره کل هواشناسی استان تهران، از امشب تا دوشنبه با افزایش پایداری جوی روند افزایش غبار محلی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود، همچنین از روز دوشنبه شب و طی روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی و ناپایداری جوی در سطح استان بارش باران و برف همراه با وزش باد و بهبود شرایط کیفی هوا پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (۸و ۲)، (۱۰ و ۳)، (۱۱ و ۳)، (۱۱ و ۴) و (۱۰ و۳) درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ورامین با ۱۲ درجه و فیروزکوه – امین آباد با منفی ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند. منبع: ایرنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دمای هوای تهران آب و هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

 روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی