Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مسیرهای تردد مهمانان خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان که در بجنورد برگزار می شود را با نمادهایی که عظمت و شکوه ایران و خراسان شمالی را در بر داشته باشد، تزئین کنید.

محمدعلی شجاعی در نشست با مدیران اجرایی و ستادی استانداری که با محوریت بررسی آخرین روند برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اینگونه رویدادها نشان می دهد چه کمبودهایی در استان وجود دارد چرا که برای آماده سازی یک سالن جهت برگزاری مسابقات نباید مدیران و افراد زیادی درگیر می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون به فکر برگزاری اینگونه مسابقات نبودیم و به همین دلیل متوجه کمبودها هم نبودیم باید خودمان داشته های استان را افزایش دهیم و برای تکمیل سالن شش هزار نفری همت کنیم.

شجاعی ادامه داد: همه باید پای کار باشیم چرا که مهمانان این مسابقات امکانات و تجهیزات موجود را با مکان های قبلی که رفته اند، مقایسه می کنند بنابراین برای نشان دادن بهتر شهر باید بهترین عملکرد و بیشترین هزینه را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: شهرداری برای بحث زیباسازی محوطه برگزاری مسابقات ورود جدی تری داشته باشد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه بر رعایت آداب بین المللی برخورد و پذیرایی از مهمانان تاکید کرد و گفت: باید افراد در حوزه تشریفات مسابقات، آموزش داده شوند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: برای حضور دانش آموزان، دانشجویان، خانواده شهدا، جانبازان، معلولین، پیشکسوتان حوزه های مختلف و ملی پوشان ورزشی باید سهمیه تعیین شود و همچنین فرمانداران و بخشداران موظف به تامین تمهیدات لازم برای اعزام جوانان شهری و روستایی برای تماشای مسابقات هستند.

شجاعی ادامه داد: تاکید بنده رفت و آمد مهمانان از طریق فرودگاه بجنورد است و در این راستاباید اداره کل هواشناسی استان گزارشی از وضعیت آب و هوای استان در بازه زمانی برگزاری مسابقات داشته باشد.

وی گفت: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات باید خراسان شمالی به بهترین شکل نمایش داده شود و در این آیین ها افراد حرفه ای حضور  داشته باشد چرا که محل کارآموزی نیست.

استقرار کادر پزشکی، اورژانس، صرافی برای تبدیل ارز در محل برگزاری مسابقات و اسکان، برقراری امنیت مهمانان، پرهیز از اعمال نظرات شخصی در اعداد و ارقام استاندارد بین المللی، روشنایی محوطه، تعریف سیم کارت بین المللی، ایجاد غرفه های ارائه محصولات صنایع دستی استان، تعیین محل و سایت فروش بلیط مسابقات، نصب بنر در سطح شهرها، تهیه تندیسی از استان و تهیه تیزر مسابقات از دیگر تاکیدات استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.

وی تصریح کرد: باید رفت و آمد و ارتباط استان به ویژه با کشورهای خارجی بیشتر شود چرا که بر رونق اقتصادی، تامین نداشته ها و ایجاد ظرفیت های جدید در بخش های مختلف مانتد هتلینگ تاثیر خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه خطاب به اعضای حاضر در نشست با بیان اینکه نسبت به مردم وظیفه و مسئولیت اجتماعی دارید، تاکید کرد: برای انجام کارها به دنبال کسی نباشید و وقتی کاری بر عهده شماست باید انجام دهید.

شجاعی افزود: باید به برخی در استان وظایفشان و مسئولیت اجتماعیشان را یاد بدهیم که برخی نمیخواهند یادبگیرند و آنان باید بدانند استان حساب و کتاب دارد و از طریق قانون یاد خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب