Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند وطوفان زرد موفق شد با دوگل پیکان را پشت سربگذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سپاهان که پس از سه تساوی متوالی برابر استقلال، نساجی و شهر خودرو بیشتر از هر زمانی نیاز به ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشت با دوگل موفق شد به صدر جدول بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی پوشان امروز که به مصاف پیکان رفتند، توانستند با گل‌های گئورگی گولسیانی و امید نورافکن به برتری 2 بر صفر برابر شاگردان حسین فرکی که هفته قبل استقلال را متوقف کرده بودند، برسند تا 28 امتیازی شوند و دوباره به صدر جدول صعود کنند.

 شاگردان امیر قلعه نویی در سپاهان بازی را خوب آغاز کردند و پس از خلق دو موقعیت خوب، بالاخره در اواسط نیمه نخست روی یک حمله صاحب ضربه پنالتی شدند تا گئورگی گولسیانی باز هم سپاهان را در یک بازی پیش بیاندازد. پیکان که پیش از گل نیز بازی هجومی به نمایش گذاشته بود در خانه تیم مدعی سپاهان نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و مانند بازی جام حذفی دو تیم سپاهان باز هم در اواخر نیمه نخست گل دوم را این بار توسط امید نورافکن به ثمر رساند تا بازی با برتری ۲ بر صفر سپاهان خاتمه یابد.

 ترکیب تیم سپاهان در این بازی را پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی تشکیل  دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جهان رقابت لیگ برتر فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

به گزارش تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد