Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فهرستی مشتمل بر هفت هزار و ۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت را به سازندگان داخلی حاضر در نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت خوزستان ارائه داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این شرکت امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) همزمان با نخستین روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری، این فهرست کالاها را در قالب لوح فشرده فهرست کالاهای قابل برون‌سپاری و با هدف آگاه‌سازی شرکت‌های ایرانی فعال در عرصه ساخت کالاهای صنعت نفت از نیازمندی‌های این صنعت، به آنان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، امروز در حاشیه این نمایشگاه از ۱۱ قلم تجهیز راهبردی که با حمایت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی سازندگان داخلی بومی‌سازی شده است نیز رونمایی شد.  

یازدهمین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری با حضور ۲۶۰ شرکت، تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر است.

منبع: شانا

کلیدواژه: یازدهمین نمایشگاه خوزستان ساخت داخل فهرست کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته

الهام یاوری, رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در نشست خبری گفت: دومین نمایشگاه دستاورد سمپاد است و نسبت سال گذشته با افزایش شرکت کنندگان همراه بوده است. در این دوره نمایشگاه  دانش آموزان مدال آور جشنواره خوارزمی حضور دارند. 

وی ادامه داد: هدف از این نمایشگاه نمایش دستاورد های دانش آموزان ،شرکت های دانش بنیان می توانند با حضور در این نمایشگاه استعداد هارا شناسایی کنند. همچنین در این نمایشگاه شبکه خوبی بین دانش آموزان سمپاد ایجاد می شود و دانش آموزان شهرستان می تواند دانش آموزان مناطق دیگر را ببند و محصولات آنها رانقد کنند. 
وی افزود: پسران با ۱۱۹ طرح و دختران با  ۱۱۸ طرح ددر زمینه هنر، ژنتیک، مکانیک در این نمایش شرکت کردند، ، دانش‌آموزان سمپاد یک سال تحصیلی را با تلاش برای کاربردی کردن دانسته‌های خود برای حل مسایل کشور سپری کرده است و هم اکنون به نمایش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شبکه ارتباطی خوبی بین دانش‌آموزان سمپاد ایجاد می‌شود افزود: دانش آموزان فرصتی پیدا می‌کنند که با دانش‌آموزان مناطق دیگر ارتباط بگیرند و شبکه‌ای از ارتباط و همکاری دوستانه شکل بگیرد.

یاوری دلیل دیگر برگزاری این نمایشگاه را در راستای شعار هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری» عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان در این نمایشگاه کاربرد کارهای خود را برای رفع نیازهای کشور بهتر درک می‌کنند.

وی افزود: مدارس سمپاد به دنبال ایجاد عدالت آموزشی است در همین راستا تعداد دانش آموزانی که از دهک های یک تا چهار وارد مدارس سمپاد شده اند ۴۵ درصد افزایش داشته است. 
او ادامه داد: حدود ۷۱ درصد کمیته امداد قبول شده است. در سال گذشته ۱۶ دانش آموز از ۴۰ رتبه برتر از مدارس سمپاد مناطق محروم بودند که قبول شدند.

در ادامه این نشست مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: برای اولین بار در سه پایه متوسطه دوم به صورت یکپارچه آزمون نهایی برگزار می‌شود.
وی افزود:  در حال حاضر۳۳ کنکور دارد ما در تلاشیم  تا به کتاب بازگردیم و به محتوای آن توجه کنیم.

یاوری, رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: ما در تهران، اصفهان و مشهد ۵ مدرسه غیر دولتی نامی و مشهور داریم که بعضی از دانش‌آموزان هم نمرات بالایی می‌کیرند و وارد دانشگاه می‌شود اما میانگین نمرات مدارس دولتی از مدارس غیر دولتی بیشتر است.

او ادامه داد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ادعای جذاب آروا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز: ما رقیب بوش و متابو هستیم
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد