Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:10:20 GMT

قاتل نامرئی جان مادر میانه‌ای را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۹۶۷

قاتل نامرئی جان مادر میانه‌ای را گرفت

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: نشت گاز مونوکسید کربن در شهر میانه به زندگی مادری پایان داد و فرزندش را راهی بیمارستان کرد.

وحید شادی‌نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در حادثه عصر امروز جمعه، بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن از آبگرمکن، مادر ۳۸ ساله حین استحمام  جان باخت و پسر هفت ساله‌اش تحت اقدامات درمانی اورژانس به بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان اورژانس وضعیت کودک را وخیم گزارش کرده‌اند.

شادی‌نیا برای پیشگیری از حوادث مرگبار مشابه، توصیه کرد،  به هیچ عنوان آبگرمکن گازی داخل رختکن حمام قرار داده نشود و  در محیطی که آبگرمکن گازی روشن است حتما محلی برای تهویه و ورود هوای تازه مدنظر باشد.

شادی‌نیا گفت: تحت هیچ شرایطی از وسایل گازسوز (پیک نیک ، اجاق گاز ) برای گرم کردن حمام استفاده نشود و از دودکش مناسب برای آبگرمکن استفاده شود و ارتفاع استاندارد درپشت بام با قرار دادن کلاهک H رعایت شود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی قاتل بیمارستان امام خمینی سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی میانه شهرستان میانه تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی آبگرمکن گاز سوز اجاق گاز پیک نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!