Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در رقابت‌های بین المللی کشتی روز جهانی کودک، کشتی گیران نونهال مازندرانی در این مسابقات، دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

در این پیکار‌ها ۱۰ نماینده از مازندران حضور داشتند که ۷ مدال به گردن آویختند.

ابراهیم الهی در وزن ۳۸ کیلوگرم طلا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابراهیم خواری، میلاد والی زاده و سینا خلیلی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

علی رضایی در وزن ۵۲ کیلوگرم، حسن اسماعیل نژاد در وزن ۶۲ کیلوگرم و هانی فلاحی در وزن ۷۵ کیلوگرم، سه مدال نقره را از آن خود کردند.

سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ایران آقایان مسعود واحدی، فرهاد اسماعیل نژاد و مربیان مازندرانی تیم ملی آقایان بختیار تقوی نیا، علی آقاجان زاده و حامد سیدپور و سرپرست تیم کشتی آزاد کشورمان آقای نادر ناظری که موجبات کسب افتخار برای این عزیزان را فراهم کرد.

در آخرین روز رقابت‌های کشتی آزاد بین المللی روز جهانی کودک که در شهر الوند قزوین برگزار شد تیم ایران با مربیگری مسعود واحدی و سرپرستی نادر ناظری از مازندران و کسب ۲۴۵ امتیاز به عنوان نخست رسید. قرقیزستان با ۹۷ امتیاز نایب قهرمان شد و آذربایجان با ۷۳ امتیاز درجایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان

بعد از سالها نام اکبر فلاح در جمع اعضای کمیته فنی یک مسابقه کشوری کشتی دیده می‌شود، او قرار است مسابقات کشوری نونهالان را در کنار غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی تماشا کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی اسامی اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها را به این شرح اعلام کرد: اکبر فلاح، غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی.

به این ترتیب فلاح در کنار دو سرمربی تیم‌های ملی جوانان و  نونهالان این رقابت‌ها و عملکرد کشتی‌گیران پایه را زیر نظر خواهد داشت.

این در حالی است که در سالهای اخیر هیچ‌گاه اکبر فلاح عضو کمیته فنی هیچ مسابقه‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد این بار با دعوت غلامرضا محمدی مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن هفت‌تیر تهران از نزدیک تماشاگر مسابقات باشد.

قهرمان پیشین کشتی جهان بعد از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی جوانان، طی سال‌های گذشته باوجود کار سازندگی در جنوب شهر تهران، هیچ پستی و منصبی را در کشتی نپذیرفت تا اینکه بعد از ایجاد تغییرات در کشتی تهران، مدیریت فنی کشتی آزاد پایتخت را قبول کرد و در دومین سال همکاری او، کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان اعزامی به بازی‌های المپیک شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید