Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع یونانی توپچی‌ها باور دارد کسب پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، اعتماد به نفس زیادی به هم تیمی‌هایش خواهد بخشید. 

طرفداری- سوکراتیس پاپاستاتوپولوس اعتقاد دارد آرسنال می‌تواند با کسب پیروزی مقابل منچسترسیتی، حیات دوباره‌ای در این فصل پیدا کند.

به گزارش سایت گل، عملکرد ضعیف توپچی‌ها در فصل 20-2019 منجر به برکناری اونای امری از هدایت آرسنال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین او یعنی فردی لیونبرگ، طی چهار بازی ابتدایی یک برد، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده است. سوکراتیس پیش از بازی حساس روز یکشنبه در ورزشگاه امارات گفته است:

البته که بازی سختی است. از آن‌ بازی‌هایی که می‌توانید در آن‌ها شکوفا شوید. ما برای رسیدن به این خواسته، به یک بازی خوب خانگی نیاز داریم.

مدافع 31 ساله تیم تاکید دارد که برای برخورداری از ثبات در نتیجه گیری، گاهی باید به نحوی بازی کرد که شاید به کام همه بینندگان شیرین نباشد. 

باید کیفیت داشت ولی برای نشان دادن این کیفیت، باید سختکوش بود، منظم کار کرد و در نبردهای تن به تن برنده شد. این تیم برای نشان دادن کیفیت خود به انجام دادن کارهای ناپسند نیاز دارد. اگر در زمین بازی کارهای ناپسندی انجام بدهیم و منظم هم باشیم، برنده خواهیم شد. اما اول از همه باید روی جدیت، سرعت و سازمان یافتگی خودمان کار کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)