Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:08:25 GMT

مهدی‌زاده: رفتار ناشایستی با امیرقلعه‌نویی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۱۵۸

مهدی‌زاده: رفتار ناشایستی با امیرقلعه‌نویی شد

محمد مهدی مهدی زاده می گوید مصدومیت پورقاز علیرغم هم پستی بودن این بازیکن با او، سبب ناراحتی اش شده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدی‌زاده پس از پیروزی مقبال پیکان که با نتیجه 2 بر صفر به دست آمد، در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان در رابطه با بازی گفت: باتوجه به بازی در جام حذفی با پیکان می‌دانستیم امروز مسابقه سختی داریم، اما آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم زیرا در جدول به ما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در مورد مصدومیت عزت پورقاز بیان کرد: با عزت‌الله پورقاز خیلی رفیق هستم و با وجود اینکه هم پست من بود، خبر مصدومیت او را که شنیدم برایم خیلی ناراحت کننده بود و حتی امشب هم به دلیل دلتنگی می‌خواهم پیش او بروم.

 

مدافع میانی سپاهان افزود: شرایط طوری شد که به جای پورقاز آمدم؛ مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند بلکه هدف همه بچه‌ها کمک به تیم است و دعا می‌کنیم هرچه زودتر پورقاز به میدان باز گردد.

 

مهدی‌زاده در خصوص جوی که بر علیه سپاهان در رابطه با داوری‌ها اتفاق افتاده،گفت: متاسفانه صحنه‌هایی را که تیم‌ها اشتباهات داوری به نفع خودشان باشد را نمی‌بینند؛ کنفرانس خبری را که دیدم حرکات ناشایستی از کسی که از قلعه‌نویی سوال می‌پرسید سر زده شد. منتظر عذرخواهی آن شخص هستیم.

فولادمبارکه سپاهان محمد رضا مهدی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمد رضا مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد