Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@10:12:17 GMT

میشو برای استقلال دردسر خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۱۷۹

به گزارش خبرآنلاین؛ فردا در جریان بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال شاهین بوشهر باید در آزادی میهمان استقلال باشد. این بازی در حالی برگزار خواهد شد که استقلالی ها بعد از توقف بدون استراماچونی مقابل پیکان حالا نیاز به کسب برتری برای ماندگار شدن در صدر جدول دارند. از طرفی حریف استقلال در بازی این هفته تیمی است که بعد از حضور مربی خارجی در ایران هنوز شکست نخورده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین بوشهر بعد از تجربه شکست های متوالی، چهار هفته است که مقابل حریفان شکست نخورده. صنعت نفت، پارس جم، تراکتور و گل گهر تیم هایی هستند که شاهین با حضور میشو مقابل آنها مساوی گرفته و شکست نخورده. حالا باید دید آیا در بازی فردا هم شاهین با سرمربی خارجی و جدید خودش برای استقلال دردسرساز خواهد شد؟

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف