Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@18:31:32 GMT

اولتیماتوم باشگاه استقلال خطاب به رسانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۱۸۹

اولتیماتوم باشگاه استقلال خطاب به رسانه‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی‌که باشگاه استقلال پیشتر از رسانه‌ها درخواست کرده بود از نشر اخبار کذب و دور از واقعیت جدا خودداری کنند، متاسفانه امروز شایعات ادامه‌داری از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که موجب تشویش اذهان هواداران عزیز استقلال شد.

یکی از این اخبار، مسائل مربوط به پرداخت مطالبات آقای استراماچونی بود که باشگاه استقلال ضمن تکذیب اخبار نادرست پیرامون این ماجرا، اعلام می‌کند که کلیه مطالبات آقای استراماچونی توسط اسماعیل خلیل‌زاده به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده است و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط آقای استراماچونی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خبر دوم که نوعی بی اخلاقی رسانه‌ای بود، در یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای از قول آندره‌آ استراماچونی منتشر شد که طی آن از قول ایشان درخصوص معاون سابق باشگاه استقلال و مدیریت وقت آبی‌پوشان مطالبی مطرح شده بود که آقای استراماچونی اظهارات منسوب به خود را تکذیب کرد.

استراماچونی در همین رابطه گفت: من به جز مصاحبه‌هایی که در تلویزیون‌های مختلف انجام داده‌ام، اظهارات دیگری در خصوص مدیریت باشگاه استقلال و مسئولان سابق این باشگاه نکرده‌ام و این نقل قول‌ها را تکذیب می‌کنم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می‌کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

به گزارش مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آن‌ها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی‌تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد