Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:27:44 GMT

حکم دادگاه در انتظار چوپان دروغگو!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۲۴۵

پسر چوپان که دختر جوان را ربوده بود با حکم قضات به ۱۹۸ ضربه شلاق، ۲ سال تبعید و انجام خدمات شهرداری محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دختر جوان فروردین سال‌جاری به مأموران پلیس گزارش داد از سوی جوانی ربوده شده است. او گفت: من چند صفحه تبلیغاتی پر مخاطب در اینستاگرام دارم. بیشتر اوقات هم در سفر‌های خارجی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند وقت قبل جوانی به من پیام داد و گفت برای یک کار تبلیغاتی می‌خواهد با من کار کند و درخواست همکاری داد.

او به من گفت یک شرکت بزرگ لبنیات دارد. عکسی هم در صفحه‌اش کنار یک ماشین بسیار گران‌قیمت گذاشته بود. ما با هم قرار گذاشتیم تا حضوری درباره مسائل کاری صحبت کنیم و با هم قرارداد ببندیم. او من را به مهرشهر کرج دعوت کرد. وقتی که به آدرسی که گفته بود رفتم، متوجه شدم او یک چوپان است و حدود ۵۰ تا ۷۰ گوسفند دارد؛ جایی که به‌عنوان شرکت به من معرفی کرد نیز درواقع آغل گوسفندان بود.

می‌گفت برایش تبلیغ کنم، اما من که بشدت ناراحت شده بودم گفتم نمی‌توانم برایش کاری انجام دهم. بعد می‌خواستم به تهران برگردم که پیشنهاد داد من را برساند؛ قبول کردم. در راه یکدفعه متوجه شدم او از اتوبان کرج منحرف شد و به سمت آزادگان رفت، خیلی ترسیدم. به مرد جوان گفتم توقف کند، قبول نکرد. در‌های ماشین قفل بود و من هم نمی‌توانستم کاری کنم.

این دختر ادامه داد: شیشه پنجره را پایین کشیدم و سعی کردم خودم را از داخل آن به بیرون پرت کنم. مرد جوان به سمت من حمله کرد و موهایم را کشید. او لباس‌هایم را پاره و دستم را زخمی کرد، اما من همچنان به تلاشم ادامه دادم و خودم را به بیرون پرت کردم.

با دستگیری متهم وی در دادگاه کیفری محاکمه شد و این پسر از سوی قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری به ۱۹۸ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید محکوم شد. همچنین قرار شد وی در طول ایام هفته زیر نظر شهرداری شهرستان محل تبعیدش به انجام کار‌های خدماتی مشغول شود.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی پس از پیروزی هوادار مقابل مس سونگون و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفتم فکر می‌کردیم بازی سختی باشد و واقعا همینطور بود. از زمانی که آقای کلانتری هدایت تیم مس سونگون را بر عهده گرفته‌اند، این تیم واقعا تغییر کرده و برای فوتبال بازی کردن برنامه دارند. ایشان قبلا هم در لیگ برتر جزو مربیان خوب بودند و فکر می‌کردیم که همینطور باشد. ما هم برنامه‌ریزی خاص خودمان را داشتیم و انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم، اما احساس می‌کنم بچه‌هایمان در دقایقی از روی شکم سیری بازی کردند وگرنه اختلاف بازی از نظر گل زده باید بیشتر از این می‌شد.

او در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش توضیح داد: ما قصد این را داریم اما بازی دادن به جوان‌ها هم زمان خاص خودش را می‌طلبد و فلسفه خاص خودش را دارد. همانطور که ما دوست داریم در بازی بیلدآپ از عقب را انجام بدهیم، باید جوان‌ها را هم آرام آرام تزریق کنیم و نمی‌توانیم از اول این کار را انجام بدهیم. امروز از ۲۰ نفر لاین آپ ما، ۱۰ نفر از بچه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ و حتی زیر ۱۹ سال بودند و این برای ما به عنوان مربی باعث خوشبختی است و فکر می‌کنم باشگاه هم راضی باشد.

سرمربی هوادار در پایان گفت: خدا را شکر بچه‌هایی که وارد زمین شدند، جواب دادند. از این ۱۰ نفر، ۶ نفر وارد زمین شدند و بازی کردند و انتظارات ما را برآورده کردند، اما باز هم می‌گویم باید بهتر از این باشند. ما سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده روی این مسئله کار کنیم که زود از این بازی ارضا نشوند و بتوانند دقایق بیشتری را بازی کنند و برای تیم مثمرثمرتر باشند.

دیگر خبرها

  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود