Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور، اعتبارات بودجه‌ای دانشگاه قم ۱.۰۸۱.۸۴۵ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لایحه بودجه سال ۹۹ پس از تصویب در هیئت دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

این بودجه قرار است پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و مطرح شدن در صحن علنی مجلس به تصویب برسد و مبالغ ذکر شده به عنوان بودجه پیشنهادی دولت بوده و هنوز نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور، اعتبارات بودجه‌ای دانشگاه قم  ۱.۰۸۱.۸۴۵ میلیون ریال برآورد شده است.

از این بودجه ۷۸۹.۹۱۲ میلیون ریال برای برنامه آموزش نیروی انسانی متخصص (دانشجویان)، ۱۹۳.۴۴۸ میلیون ریال برای برنامه خدمات رفاهی فرهنگی و آموزشی به دانشجویان و برای برنامه‌های پژوهش توسعه‌ای دانشگاهی ۱۷.۲۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوجه 99 بودجه سال 99 دانشگاه های کشور دانشگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش نویس «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و به هیئت دولت ارسال شده است تا با تصویب و اجرای این لایحه، دغدغه کارگران در مورد امنیت شغلی کمتر شود.

سید محمدرضا حسینی شامگاه چهاشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه و تلاشگران عرصه سلامت در محیط کار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: صیانت از کرامت‌ و عزت کارگران در اولویت سیاست‌های وزارت متبوع قرار دارد و برای آن تلاش می‌کنیم.

وی افزود: امنیت شغلی از دغدغه های اصلی کارگران کشور است که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشته‌اند، به همین منظور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم با تنظیم پیش نویس «لایحه اصلاح موادی از قانون کار»، کاهش آلام و نگرانی‌های کارگران عزیز را در دستور کار قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همچنین در وزارتخانه، زیرساخت‌هایی فراهم شده است که همه قراردادهای بین کارگر و کارفرما ثبت الکترونیکی شود.

حسینی با بیان اینکه ارتقای ایمنی کارگران یکی دیگر از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای صیانت از زحمتکشان عرصه کار و تولید است، افزود: طی دو سال گذشته ظرفیت بازرسی از کارگاهها در سراسر کشور با حمایت لجستیکی افزایش یافته است.

وی توجه به استان‌های کمتر برخوردار را از راهبردهای اساسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و گفت: این منطق برگرفته از نگاه و منطق انقلاب اسلامی و دولت انقلابی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص شرایط سیستان و بلوچستان و برنامه های این وزارتخانه برای استان نیز اظهار کرد: امسال برای کاهش نرخ بیکاری و جهش تولید با استفاده از ظرفیت سازی بخش تعاون استان عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد