Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:50:48 GMT

شوخی کلوپ با خبرنگار ژاپنی به خاطر مینامینو

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۴۴۱۳

شوخی کلوپ با خبرنگار ژاپنی به خاطر مینامینو

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شایعه پیوستن تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی سالزبورگ، به تیمش در ژانویه را دستمایه شوخی با یک روزنامه نگار ژاپنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مینامینو یکی از ستاره های سالزبورگ در یک سال اخیر بود و نمایش های درخشانی در رقابت های فصل قبل لیگ اروپا و این فصل لیگ قهرمانان داشت؛ از جمله در دو دیدار مقابل لیورپول در رقابت های این فصل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث شد تا شایعاتی در مورد تلاش باشگاه مرسی سایدی برای به خدمت گرفتن او منتشر شود.

به همین دلیل، وقتی در کنفرانس مطبوعاتی امروز کلوپ، یک خبرنگار ژاپنی برای پرسیدن سوال دستش را بلند کرد، سرمربی آلمانی قرمزها گفت:" چرا اینجا هستی؟ فکر می کنم از این به بعد بیشتر تو را اینجا ببینیم."

 

 

اما این خبرنگار ژاپنی، به جای مینامینو، در مورد شینجی کاگاوا، دیگر ستاره ژاپنی که در دورتموند زیر نظر کلوپ بازی کرده بود، پرسید.

سرمربی لیورپول نیز گفت:" ببینید. او در مورد مینامینو صحبت نکرد. او در مورد شینجی کاگاوا پرسید. من عاشق او بودم. او فوق العاده و باهوش بوود. من عاشق کار کردن با شینجی بودم؛ تجربه فوق العاده ای بود زیرا پیش از ملاقات با شینجی، من هیچ نظری در مورد فوتبال ژاپن نداشتم. ما ویدئوی بازی های او را دیدیم و از روی همان، او را به خدمت گرفتیم.

 

 

ما در مورد او مطمئن نبودیم اما بعد از اولین جلسه تمرینی، در رختکن همه مربیان یکدیگر را بغل کردند و می گفتند:" وای خدای من، ما یک بازیکن فوق العاده خریدیم."

من دو سال با شینجی کار کردم و شما بهتر از من می دانید که نگرش بازیکنان ژاپنی فوق العاده است؛ باهوش، تکنیکی، آدم هایی باحال. من هنوز روند کاری او را دنبال می کنم."

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری بعد از بازی ایران و قرقیزستان وقتی وحید شمسایی وارد سالن شد از دیدن یک خبرنگار قدیمی در میان جمع خبرنگاران غافلگیر شد و با او شوخی کرد.

شمسایی رو به تاکو کاواچی، خبرنگاری که از سال 2002 در حوزه فوتسال به صورت حرفه‌ای کار می‌کند، گفت: به دوست قدیمی‌ام سلام می‌کنم، یکی از کسانی که از وقتی من در کودکی بازی می‌کردم تا الان که مربی هستم کنار فوتسال است!

این جملات شمسایی باعث خنده حاضران در نشست شد. در پایان کنفرانس خبری هم این خبرنگار از سرمربی ایران علت حذف ژاپن را جویا شد. شمسایی با رفتاری حرفه‌ای گفت: تحلیل اینکه چرا ژاپن حذف شد کار من نیست و باید خود ژاپنی‌ها این موضوع را بررسی کنند اما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران از حذف ژاپن ناراحت شدم، چون نه فقط ژاپن را یک حریف قدرتمند و محترم می‌دانم بلکه با کنجیرو کوگوره، سرمربی تیم، سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی دوست هستم و ناراحت شدم که تیم آنها مسابقات را ترک کرد و در جام جهانی حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟