Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه موقت رشت، در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی این شهر، با اشاره به اینکه انتخاب افراد شایسته برای نشستن بر کرسی قانونگذاری از وظایف و مسوولیت‌های مهم و اساسی مردم است گفت: مردم با انتخاب درست خود در انتخابات پیش رو باید تلاش کنند مجلسی شایسته و در تراز انقلاب بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: کسی که بدون توجه به خود سازی به دنیای سیاست واردشده و ریاست را به هر قیمتی به دست بیاورد، خدمت را اولویت خود نمی‌داند.

طیبی در ادامه، با اشاره به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو پایگاه اصلی و تاثیرگذار در ایجاد محتوا در مسیر پیشرفت انقلاب و تثبیت آن در کنار هم بوده و با اتحاد خود بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده اند.
امام جمعه موقت رشت، همچنین به ساخت سریال وارش در استان گیلان و پخش آن از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی اشاره و با تاکید بر سوابق درخشان و فرهنگ شامخ و تاثیرگذار گیلانیان خاطرنشان کرد: مسوولان و تهیه کنندگان چنین برنامه‌هایی باید از دقت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشند تا هیچ گونه شائبه‌ای برای هیچیک از هموطنانمان پیش نیاید.

حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، با قدردانی از مسولان صداوسیمای مرکز گیلان به دلیل شنیدن و انعکاس نظرات و خواسته‌های بخشی از مردم استان، از افرادی که این نظرات را در جوی آرام و مسالمت آمیز بیان کرده و به سودجویان و فرصت طلبان اجازه نفوذ و سوءاستفاده ندادند نیز قدردانی کرد.

امام جمعه موقت رشت در پایان به روز حمل و نقل و رانندگان اشاره کرد و افزود: فعالان این عرصه، به عنوان نیرو‌های محرکه جامعه در عین گمنامی کار بزرگ و مهمی را به سرانجام می‌رسانند.

انتهای پیام/آ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است