Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سنقرو کلیایی  در سومین جلسه کمیته مناسب ساز هدف از برگزاری این جلسات را مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل دسترسی معلولین و جانبازان این شهرستان دانست.

علی قربانی افزود: در این جلسه مقرر گردید اداره بهزیستی با همکاری شهرداری، نظام مهندسی، ئانشگاه ازاد و پیام نور نسبت به شناسایی و اولویت بندی نقاط مهم و پرتردد معلولین را در شهرستان که نیاز به مناسب سازی دارند، برای اجرای اقدامات بعدی شناسایی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: اجرای موزائیک فرش ویژه نابینایان درپیاده رو مسیر چهار راه شهید احمدی تا بلوار جانبازان توسط شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.


صحرایی رئیس اداره بهزیستی سنقرو کلیایی هم گفت: از تمامی امکانات، برای بهره مند شدن افراد دارای معلولیت از رفاه و آسایش وایجاد فضایی که آنها احساس استقلال نموده و در بستر جامعه بدون مشکل خاصی زندگی نمایند بهره گیری خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بهزیستی مناسب سازی معابر توانبخشی معلولان نابینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولدسازی در استان هرمزگان شناسایی شده است.

وی افزود: این املاک در حال حاضر به صورت بالقوه منابعی قائل اتکا هستند اما باید با اجرای دقیق طرح مولد سازی این ظرفیت‌ها بالفعل شوند.

استاندار هرمزگان آب، آموزش، راه و درمان را چهار اولویت اصلی استان هرمزگان معرفی کرد و تاکید کرد: تلاش ما این است که منابع مولدسازی را به نیازهای اساسی استان در ۴ اولویت تعریف شده وصل کنیم و پروژه‌های اولویت دار را با منابع مولد سازی تکمیل کنیم.

دوستی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر مشخص شده است که کدام ملک برای تکمیل کدام پروژه هزینه خواهد شد.

استاندار هرمزگان تصریح‌کرد: حتی اگر ما بتوانیم ۲۰ درصد از املاک در نظر گرفته شده را طی سال جاری مولد کرده و به فروش برسانیم بسیاری از مشکلات حوزه‌ی آب، آموزش، راه و درمان در استان حل خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که کشور در همه دوره‌ها در حوزه منابع و اعتبارات روبرو بوده است مولد سازی بهترین مسیر و تنها مسیری است که می‌توانیم با اتکا به آن خلأهای جدی موجود در چهار حوزه اولویت دار استان را مرتفع کنیم.

کد خبر 6099822

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند