Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود تلاشی که طی روزهای اخیر از سوی مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال صورت گرفته است، وضعیت بازگشت استراماچونی هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما سرپرست باشگاه استقلال قول داد که این سرمربی ایتالیایی به تهران برگردد. 

اسماعیل خلیل زاده که در ترکیه به سر می برد بامداد امروز شنبه در مورد آخرین وضعیت رایزنی ها برای حل مشکل استراماچونی گفت: برای حل این مشکل به ترکیه آمده ام و مبلغ ۱۶۰ دلار مورد نیاز ایشان را آماده کرده ایم و با حمایت همه جانبه وزیر ورزش و آقای عراقی و سفرای ایران در ترکیه و ایتالیا پیگیری حل مشکل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مشکل نشستن پول به حساب آقای استراماچونی هنوز حل نشده و روز شنبه راهی ایتالیا خواهم شد تا در این مورد آخرین تلاش ها را انجام دهیم. همه تعهداتی که باشگاه داشته است را انجام داده ایم تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه بالاخره استراماچونی چه زمانی به ایران بازخواهد گشت گفت: تا دوشنبه که این اتفاق رخ نمی دهد. امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم تا وی بزودی راهی تهران شود. ان شالله با حل مشکلات آقای استراماچونی به ایران باخواهد گشت.

مت ۱۶۰ هزار یوروو به سرکنسول استانبول دادیم و سه روز است که وزیر ورزش ، بیات سفیر ایران در ترکیه ، 

کد خبر 4796702

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران محمدرضا داورزنی آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تکواندو لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه استقلال، این تیم سرپرست جدید خود را هم شناخت و آتیلا حجازی پیشکسوت آبی‌ها روی نیمکت شماره یک تیم محبوبش به عنوان سرپرست خواهد نشست.

حجازی روز جمعه برای اولین بار در تمرین استقلال به عنوان سرپرست حضور پیدا کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. هواداران استقلال که در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافته بودند استقبال ویژه‌ای را از آتیلا انجام دادند و به او یک لقب جالب را هم سپردند.

استقلالی‌ها آتیلا را با لقب «یادگار اسطوره» مورد تشویق قرار دادند و همین موضوع با واکنش او که رفتن به سمت سکو‌ها و دست تکان دادن بود همراه شد. فرزند ناصر حجازی که خودش هم محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال دارد در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها انجام داد نیز نام پدرش را بر زبان آورد.

او گفت: «استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.»

بی‌شک حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال در بازی‌های آینده لیگ برتر می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن این نیمکت نیز بشود. آتیلا حالا امیدوار است جام قهرمانی لیگ برتر را در پایان فصل به آغوش بکشد و در این مسیر او باید به جواد نکونام و شاگردانش کمک زیادی بکند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی