Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ثبت واحوال بردسکن با اشاره به اینکه این اداره زمین دولتی برای ساخت ساختمان جدید ندارد، گفت: در صورت داشتن زمین و اختصاص اعتبار لازم می‌توان ساختمان جدید ثبت احوال بردسکن را ساخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «ثبت احوال بردسکن یک اداره قدیمی در بردسکن، اما بدون ساختمان اداری» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ثبت واحوال بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن با اشاره به اینکه این اداره زمین دولتی برای ساخت ساختمان جدید ندارد، اظهار کرد: در صورت داشتن زمین و اختصاص اعتبار لازم می‌توان ساختمان جدید ثبت احوال بردسکن را ساخت.

رمضانعلی امینی ادامه داد: متاسفانه با وجود مکاتبات انجام شده طی 20 سال گذشته، هیج یک از فرمانداران و نمایندگان مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی برای احداث ساختمان این اداره کاری انجام ندادند.

وی با اشاره به اینکه اداره ثبت احوال دارای اسناد هویتی و تابعیتی است و باید خیلی مورد توجه درشهرستان‌ها باشد، اضافه کرد: متاسفانه بیشتر ادارات بردسکن مشکل فرسوده و قدیمی بودن ساختمان اداری را دارند.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: ثبت احوال بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۹۰ خانوار در شهرستان جرقویه برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر ۲۰ سال ثبت نام کردند.

محمد هادی فرازبخت افزود: با تلاش‌های بعمل آمده ۱۱۵ پلاک زمین برای خانوار‌های حائز شرایط تامین شده که با برگزاری مراسمی از طریق قرعه کشی اراضی به متقاضیان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوار‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می‌یابد.
متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر