Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان فضایی کشور جهانی‌شدن یزد را ازجمله ظرفیت‌های موجود این شهر دانست و از راه اندازی نخستین پارک گردشگری فضایی در یزد خبر داد. تاریخ انتشار: 03:29 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۵۳۲

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی کشور جهانی‌شدن یزد را ازجمله ظرفیت‌های موجود این شهر دانست و گفت: ایجاد پارک گردشگری فضاپایه می‌تواند علاوه بر ایجاد زمینه جذب بیشتر گردشگر در بحث آموزشی نجوم نیز مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را اقتصادی کردن مقوله فضا در یزد برشمرد و افزود: این مهم می‌تواند با ایجاد رغبت بیشتر گردشگران برای سفر به این استان صورت گیرد.

رئیس سازمان فضایی کشور همچنین بابیان اینکه این طرح با مشاوره کارشناسان این سازمان، مشارکت بخش خصوصی و همکاری شهرداری صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: پس از بازنگری‌های گسترده و تائید نهایی شورای شهر و شهرداری یزد در سه مرحله که مرحله اول آن با در نظر گرفتن جایگاه بافت تاریخی در مساحت سه هکتار اجرایی می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: یک سوغاتی عجیب در تایلند + تصاویر لحظه حمله کرگدن غول‌پیکر به کاروان توریست‌ها + فیلم

 

منبع: فارس

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارک گردشگری سازمان فضایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شدند
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود