Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم حمایت ارگان‌های دولتی در ایلام به یک معضل تبدیل شده، تا حدی که برخی ادارات محصولات مورد نیاز خود را با وجود تولیدات بومی از خارج استان تهیه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حمایت از تولید داخلی کشور خود با خرید محصولات بومی و داخلی کاری است که شهروندان هر کشور می‌توانند برای رونق بخشیدن به اقتصاد داخلی انجام دهند؛ شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم وظیفه شهروندان در قبال اقتصاد کشور، کمتر از وظیفه دولت در این زمینه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت صنایع روشنایی نگین گنبد مینا ایلام در زمینه ساخت انواع چراغ‌های خیابانی، پرژکتورهای LED، وال واشر، دفنی و چراغ‌های کارگاهی LED با کیفیت و... فعال است. این شرکت با تمرکز بر تامین مواد اولیه با بهترین کیفیت، تجهیز کردن آزمایشگاه کنترل کیفی محصولات،کسب تاییدیه‌های کیفی معتبر، توجه به خدمات پس از فروش، افزایش سطح دانش پرسنل تمامی توان خود را جهت ارائه محصولات با بهترین کیفیت و جلب رضایتمندی مشتریان به کار بسته است.

مهمترین اهداف این شرکت توجه خاص بر توسعه بخش‌های تحقیق و نوآوری، طراحی و مهندسی عرضه محصولات مدرن با کاربرد فراگیر و مفید و با در نظر گرفتن قیمت مناسب و رقابتی است.

مدیران ادارات ایلامی از ما هیچ حمایتی نمی‌کنند

«احسان قاضی زاده» مدیرعامل شرکت صنایع روشنایی نگین گنبد مینا در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام از مشکلات این کارگاه تولیدی و عدم حمایت مسوولان  سخن می‌گوید؛

وی از مهمترین مشکلات کنونی تولید کنندگان داخلی استان ایلام می‌گوید: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی، متاسفانه برخی مدیران ایلام حاضر به همکاری با مراکز تولیدی این استان نیستند، پول خود را صرف خرید لوازمات مورد احتیاج از سایر شهرهای دیگر می‌کنند و این موضوع بزرگترین مشکلات کنونی تولیدکنندگان داخلی است.

لازمه رونق تولید چیست؟

 مدیرعامل شرکت صنایع روشنایی نگین گنبد مینا تصریح کرد: مسوولان می‌توانند با حمایت از ما و خرید تولیدات داخلی به این کسب و کارها به راحتی رونق دهند، زیرا این کار نه تنها سبب ایجاد انگیزه می‌شود، بلکه اشتغال زایی بیشتری را  نیز به همراه دارد.

قاضی‌زاده با بیان اینکه چند نفر در این مکان صنعتی مشغول بکار هستند و سرمایه کنونی این کارگاه چه میزان است، گفت: به طور مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۰ نفر نیروی متخصص در این مکان مشغول به کار هستند و تمام تلاشم این بوده افراد تحصیل‌کرده و نخبه استان را به کار بگیرم؛ بیش از یک میلیارد تومان وسایل هم اکنون در این تولیدی موجود است.

سخت‌تر از دریافت مجوز، عدم حمایت مسوولان است!

این تولید کننده و کارآفرین موفق ایلامی بیان کرد: برای دریافت مجوز تلاش زیادی کردم، سختی‌ها کشیدم تا به این مرحله رسیدم، عدم حمایت مسوولان از تولیدات شرکت من مشکل‌تر از دریافت مجوز است.

قاضی‌زاده ادامه داد: سایر شهرهای کشور به راحتی محصولات ما را خواهان هستند، اما من علاقه دارم تولیداتم در سطح این استان عرضه شود.

وی با بیان اینکه موفقیت یک مدیر کار آفرین به تلاش، همت، پشتکار و از همه مهمتر حمایت مدیران وابسته است، یادآور شد: مهمترین اهداف یک مدیر در کار رسیدن به خواسته‌ها و سود آوری است.

شهرداری ایلام با محصولات ما قهر است !

وی با پاسخ به این سوال که وسایل روشنایی سطح شهر ایلام (واقع در بلوارها، خیابان‌ها و …) تولیدات شرکت شما است، گفت: نه متاسفانه، نمی‌دانم چرا ولی شهرداری تمایلی به حمایت و خرید از شرکت ما ندارد. با توجه به رایزنی‌هایی که انجام شده در کل این را بگویم که شهرداری با تولیدات داخلی نظیر شرکت بنده قهر است.

ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه‌های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی بر حرکت و جهش اقتصاد کشور است. موضوعی که با رویکرد خرید کالای ایرانی می‌توان حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق بخشید و با رفتاری مثبت نسبت به ارتقاء کیفیت و بهره تولیدات داخلی نیز گامی اساسی را اعمال کرد.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام کیفیت تولید تولید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت پتروشیمی در خصوص فعالیت های این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری سازی کنیم.

کازرونی اضافه کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری های توسعه یافته در این شرکت دانش بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آن‌ها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست‌ ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟