Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر مهمترین رویداد پیش‌روی بدمینتون‌بازان کشورمان محسوب می‌شود و به همین دلیل چهره‌های مطرح این رشته با نظر کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی و انتخابی دعوت شدند تا از بین آن‌ها ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان ایران شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بدمینتون‌بازان جوان قم که چهره‌ای با تجربه و با سابقه در این رشته ورزشی محسوب می‌شود، محسن صادقیان است که پیش از این سابقه همراهی تیم ملی در اردو‌های مختلف و همچنین شرکت در مسابقات جام فجر را دارد و بار دیگر توسط کادر فنی تیم ملی برای جام فجر دعوت شده است.

این در شرایطی است که مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر هر ساله همراه با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار می‌شود و فدراسیون بدمینتون امسال برای برگزاری بیست و نهمین دوره آن به میزبانی هیات فارس در شهر شیراز برنامه‌ریزی کرده، مسابقاتی که از پانزدهم تا نوزدهم بهمن به انجام می‌رسد.

به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای به امضاء محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به امضا رسید تا مسابقات به میزبانی شیراز برگزار شود، پیکار‌هایی که در تقویم جهانی و آسیایی به نام فجر ایران ثبت شده و همه ساله بدمینتون‌بازان سایر کشور‌ها با هدف افزایش رتبه خود در رنکینگ جهانی این رشته و کسب جایزه ۲۵ هزار دلاری مسابقات به ایران سفر می‌کنند و در این جام به میدان می‌روند.

در سال جاری به واسطه اینکه المپیک ۲۰۲۰ پیش‌روی بدمینتون‌بازان کشور‌های مختلف قرار دارد، حضور نمایندگان بیش از ۳۰ کشور در این دوره پیش‌بینی شده، مسابقاتی که سرداور آن از کشور هند و کمک سرداور آن از ایران خانم دکتر مددی نایب‌رئیس فدراسیون است، ضمن اینکه ناظر فدراسیون آسیا از کشور تایلند خواهد بود.

محسن صادقیان به نمایندگی از بدمینتون‌بازان قم در حالی به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون ایران دعوت شده که این اردو برای انتخابی مسابقات بین‌المللی جام فجر روز‌های چهارم تا ششم دی ماه در کمپ تیم ملی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدمینتون جام بین المللی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی