Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@18:04:06 GMT

اعتراض شفر به داوری‌ها در لیگ امارات

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۵۸۲۲

اعتراض شفر به داوری‌ها در لیگ امارات

سرمربی آلمانی بنی یاس امارات یکی از دلایل اصلی کسب نتایج ضعیف تیمش را ضعف داوری دانست.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از هدایت استقلال راهی لیگ امارات شد تا هدایت بنی یاس را برعهده بگیرد. بنی یاس با هدایت سرمربی آلمانی خود در فصل جاری نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

روزهای سخت شفر و پاتوسی

این تیم بعد از گذشت 8 هفته تنها 8 امتیاز به دست آورده و در رده دهم جدول رده‌بندی جای دارد و همین باعث شده تا شرایط برای مرد باتجربه آلمانی مناسب نباشد و هر لحظه احتمال اخراج او وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر از دلیل اصلی نتایج ضعیف تیمش در فصل جاری سخن به میان آورد و گفت: 9 امتیاز را به خاطر عملکرد ضعیف داوری از دست داده‌ایم. اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است و باید این موضوع را در نظر گرفت. وقتی درباره نتایج ضعیف بنی یاس صحبت می‌کنید به این موضوع هم بپردازید که ما چقدر از داوری ضرر کرده‌ایم.

در فصل جاری لیگ امارات الشارجه که حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است بهترین عملکرد را داشته و با 20 امتیاز در رده نخست است. الشباب و العین هم در رده های دوم و سوم  جای دارند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال وینفرد شفر سرمربی لیگ امارات بنی یاس امارات داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران با اینکه در صدر جدول قرار دارد اما مهاجمان این تیم آمار خوبی را از خود به جای نگذاشته اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با گذشت بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانسته با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. شاگردان جواد نکونام امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن اصفهان میزبانی خواهند.

استقلال در حالی با ۳۴ گل زده پس از سپاهان دارای بهترین خط هجومی است که مهاجمان این تیم آمار خوبی را تا به اینجای مسابقات از خود به جای نگذاشته‌اند و مهرداد محمدی با ۶ و «گوستاوو بلانکو» با ۵ گل زده بهترین گلزنان این فصل آبی‌ها به شمار می‌روند.

با نگاهی به آمار مهاجمان استقلال متوجه خواهیم شد که از جمع ۵ بازیکنی که در این پست برای آبی‌ها در لیگ برتر به میدان رفته‌اند در مجموع ۱۶ گل به ثمر رسانده‌اند این در حالی است که شهریار مغانلو مهاجم سپاهان و آقای گل فعلی لیگ، ۱۴ گل تا به اینجای مسابقات به تنهایی به ثمر رسانده است و مهاجمان فعلی استقلال در مجموع تنها دو گل از مهاجم سپاهان به ثمر رسانده‌اند.

مهرداد محمدی (۶ گل)، گوستاوو بلانکو (۵ گل)، آرمان رمضانی (۳ گل)، پیمان بابایی و جلال الدین ماشاریپوف (یک گل)

منبع: خبرنامه دانشجویان

دیگر خبرها

  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد