Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر آزاد راه های زنجان، جاده ترانزیت زنجان – میانه و زنجان – خرمدره – ابهر پوشیده از مه غلیظ است و رانندگان دید کافی ندارند.

به گفته وی، علاوه بر این مسیرها جاده های زنجان – بیجار، زنجان – طارم، نیک پی – ماهنشان، ابهر – خدابنده و زنجان – تهم – چورزق نیز به دلیل مه غلیظ تردد با کندی مواجه و رانندگان دید کافی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همراه داشتن لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی، مجهز کردن خودروها به چراغ های مه شکن الزامی است.

محمدی یادآوری کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی امروز از استان خارج می‌شود.

به گفته وی، اکیپ راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

محمدی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
 ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ترافیک جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ترافیک جاده ای زنجان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ترافیک جاده ای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد