Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرداد عرب اول روز شنبه در نشست ارائه سند راهبردی و اجرایی آمایش سرزمین سیستان و بلوچستان که با حضورکارشناس دفتر آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیرعامل شرکت مشاور پارس بوم در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: مطالعات سند آمایش سرزمین این استان به پایان رسیده و ۲ مرحله نیز در سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی انجام شده هشتم دی باید سیستان و بلوچستان در کارگروه شورای عالی آمایش نسبت به ارائه مطالعات انجام شده اقدام کند که لازم است این ۲ سند و روند کار ارائه شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از کنار این مطالعات بی‌تفاوت نخواهیم گذشت اظهارداشت: اجرای بند بند سند اجرایی پس از تصویب، تکلیف دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و در ارزیابی دستگاه‌ها نیز لحاظ می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین براساس دستور استاندار مقرر شد سند نهایی شده آمایش سیستان و بلوچستان در یکی از نشست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط دبیرخانه ارائه شود تا دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال ۱۳۹۹ با عنایت به این مطالعات به عنوان سند بالادستی نسبت به تدوین برنامه‌ها وفعالیت‌های بودجه‌ایی خود اقدام کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان برنامه و بودجه کشور بودجه اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان برنامه و بودجه کشور بودجه اعتبارات سیستان و بلوچستان سازمان برنامه و بودجه کشور بودجه اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد